Uusi vette

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja peltsi, 14.1.2013.

  1. peltsi

    peltsi Gearhead

  2. f34

    f34 Double Gearhead

    mutta joo, ehkä paremman näköinen kuin c6, kun vähän aikaa katellu kuvia pidempään. Toivottavasti menee paljon kaupaksi, niin saadaan sitten aikanaan käytettyjä tänne harrastepeliksi.
     
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  4. nixon

    nixon 3rd gear

    Siinä on selkeesti nissanin sporttimalli sotkettu italialaiseen pölynimuriin, eikä ole edes pyöreitä takavaloja. Ei jatkoon.
     
  5. Roc

    Roc Gearhead

    Erittäin maukas, I like it!
     
  6. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Näyttää mun mielestä ihan ferrarille,eikä hyvässä mielessä ja takavalot on pöllitty uudesta camarosta...mut kaipa tohon silmä tottus jos se omassa tallissa ois.
     
  7. Make.S

    Make.S Gearhead

    Liian kulmikas, tulee mieleen joku transformers autorobotti coctaili.
    ...on vaan varmaan livena aivan jäätävän hieno...
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    Mun mielestä pirunhieno.
    Pakoputkien ulostulot ei oikein ole onnistuneet, jos nyt jotain negatiivista yritää löytää.
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Saattais näyttää omalla pihalla melko hyvältä. Hakkaa C6 Veten ulkonäössä mennen tullen.
     
  10. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Jotenki kaikki piirteet, jotka ovat olleet Corvetelle ominaista edellisissä malleissa ovat kadonneet ja tilalle on tullut Ferrarin kopio.
     
  11. Make2

    Make2 3rd gear

    Hieno ja selkeät Corveten klassiset muodot jalostettuna nykyaikaan. Ferraria en näe tuossa yhtään.
     
  12. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Ei hassumpi, mutta saisi tuossa muotokielessä olla enemmän vanhojen Corvettejen piirteitä, vaikka edes luukkulamput. Turhan möhkön oloinen, ei niin sulavan "hoikka" ja pitkäkeulainen kuin vanhat.
     
  13. peltsi

    peltsi Gearhead

  14. Yorcci

    Yorcci Gearhead

  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei tulis omaan pihaan vaikka lotossa sattuiskin 7 oikein... Suoraan sanottuna aika kauheen näkönen.
     
  16. kaierkki

    kaierkki Gearhead

    Sika-makkee, kelpaisi kyllä
     
  17. RT 70

    RT 70 2nd gear

    Kai siihen taas joku aika menee,että alkaa näyttää hyvälle.
     
  18. pile

    pile Gearhead

    ei paha. kyllä kelpaas mulle.
     
  19. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Takapyörän tienoo ja varsinkin tuo pikkuikkuna oven jatkona tuo mieleen sieluttoman japsisportin, yök.

    Ferratia en minäkään tuosta löydä, enemmänkin tuota japani/korea tyyliä joka paikassa. Fefet on tyylikkäitä ja linjat harmoniassa.

    Konepellin pahka on sentään vettemäinen, mutta meni hetki että sen huomasi, kun nuo kauheat takapään muodot varasti shown.
     
  20. JariV

    JariV 2nd gear

    Jotain enemmän henkilöautomaisempaa näen tossa kuin aiemmissa mmalleissa. Kuvia katellen ensimmäinen mielikuva on että toi on 2+2 paikkainen. Keulan ilme ei jotenkin ole mielestäni riittävän agressiivinen ja takalistosta tulee mielikuva, että se on jonkun nuoremman tuning-hepun korisarjoittama. Kattelin kuvia pitemmän aikaa ja alkuvaikuutelma oli hyvä mutta huononi tarkalla tarkastelulla. Viper on paljon parempi mun silmään.

    Nyky-Camaro on muotoilultaan ja mitoituksiltaan todella onnistunut. Siitä sopis muiden ottaa mallia, Musti on hyvä, muttei yllä samalle tasolle. Uus Challenger on hirvee fiasko, liian kapee ja korkee, liian pitkät pääty-ylitykset. Ainoota muotoilullista hyvää siinä on keula ja kattolinja. Yhtenäinen takavalo on ruma. Valitettavaa Mopar-ukon kannalta.
     

Kerro tästä muillekin!