Uusi vinyylikatto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja 68FuryIII, 5.8.2010.

  1. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Kävipäs niin, että tarvii laitattaa uusi vinyylikatto Furyyn. Mistä sais vinyylin ja mieluiten asennettuna? Suosituksia? Mitähän moinen maksaa noin?
     
  2. ismo69

    ismo69 1st gear

    Kysele Tapiolan autoverhoilusta Jyrkiltä. Laittoi mulle ainakin siistin rättikaton viime vuonna.
     
  3. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Jep soittelin Tapiolan verhoomoon ja hinta on nyt selvillä. Uusi kattokin on jo jenkeistä kiikarissa ja tilailen jahka saan auton ulos maalarilta ja loppulasku on selvillä.

    Kiitos.
     
  4. Eldo68

    Eldo68 3rd gear

    Jos uudestaan laitattaisin vinyylin, niin veisin sen Pulkkiselle (HML), en toista kertaa Tapiolaan.....
     
  5. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Kukas tää Pulkkinen on? Mikäs Tapiolassa oli vikana?
     
  6. Eldo68

    Eldo68 3rd gear

    http://koti.armas.fi/~verhoomopulkkinen/
    tuolla olen käyttänyt kaikki verhoilu jutut, erittäin siistiä jälkeä!

    Tapiola osas ommella, mutta ei liimata....siis todella monesta kohdasta liimaus irti ja itse sai jälkeenpäin injektioneulan kanssa laittaa uudet liimat.

    Huomasin autoa hakiessa että hanskat tippui välittömästi kun esim. puhelin soi...eli tais liimat kuivua liikaa ennen vinyylin laittoa.
     
  7. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Tää Pulkkinen olis siinäkin mielessä hyvä, että olis täällä Hämeenlinnassa niin ei tulis kuluja auton viennistä niin paljon. Ajelee ilman laseja illan hämärissä pihaan :)
     
  8. Eldo68

    Eldo68 3rd gear

    Juuri näin...
     

Kerro tästä muillekin!