uusien iskarien jäykkyys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kauko-63, 4.9.2011.

  1. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    etuiskarit oli aivan loppu monta kertaa löi pohjaan asti,ostin sitte uudet ja kun niitä sitte asensin kiinni niin kaverin kanssa vedettiin ne pitkiksi siinä sai molemmat repiä aika kovaa että saatiin se venytettyä ääriasentoon,mutta yllättävän helposti meni kasaan siinä ei juurikaan tarvinu voimaa käyttää :eek: tuli jo mieleen että kannattaako tälläsiä edes laittaa kiinni..vanhat jotka pitäis olla aivan loppu oli sensijaan yllättävän jäykät..ihan hyvät noi uudet kyllä ajossa on..meneekö homma nyt niin että ne alkaa pikkuhiljaa sitte toimimaan kun ne siellä eestaas menee?? autona fh volvo.
     
  2. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Viittaisko tuo siihen että on ajateltu ettei iskari lisäisi jousituksen jäykkyyttä sisäänjoustossa vaan vaimentaa sitten ulosjoustoliikkeen puolella.. en tiedä
     
  3. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    voi olla..toikin kävi mielessä.
     
  4. PasiK

    PasiK 1st gear

    Noinhan iskari aina toimiikin!

    Kaksitoimiset / kaasut lyö hanttiin vähän toiseenkin suuntaan, mutta vaimennus tapahtuu kyllä ulosjouston aikana.
     

Kerro tästä muillekin!