uusittu oodee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jokeri, 24.2.2016.

  1. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ei sitä vanhaa kukaan haluaisi käyttää jos uusi olisi hyvä.
    Ylläpidon mielestä uusi on hyvä ja me emme vain ole tottuneet siihen.

    Pitää vaan odottaa vuoden päivät että Ylläpito tajuaa tehneensä virheen tosin he eivät tule sitä tajuamaan koska paskaankin tottuu ja kukaan ei tule tietämään minkälainen se hyvä myyntipalsta olisi ollut.

    Ehkä tässä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä ja antaa olla.
    Ehkä sitä keksii jotain muuta kivempaa kuin pyöriä täällä.
    :(
    - Jani -
     
  2. Jorrma

    Jorrma Gearhead

    Saisko ton autonkuvan vaihdettua vaikka kuukausittain, iskee toi sama punanen kärry aina pahasti silmään kun sivulle tulee.
     
  3. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Tuolla marketin puolella noi nettisivulinkitkin voisi toimia vai meinaavatko että kun kilpailevaa toimintaa niin...

    En tiedä kuinka toimisi mobiili laitteilla mutta ehdotus markettiin.

    Hakuvalikko vaakaan ja "kelluvaksi" eli kun scrollaa ylöspäin niin tulee esiin. Tällä tavalla saataisiin ilmoitukselle lisää tilaa johon saisi esim. paikkakunta ja myjä tiedon. Nythän hakuvalikon jälkeen ilmoitukset käyttävät vain noin puolet näytön alasta. Lisäksi hakuvalikossa voisi olla vain muutama tärkein hakukentä aina näkyvissä ja "lisää" painikkeen alta löytyisi loput. En oikeen ymmärrä nyt esim. aina esillä olevaa maa hakuvaihtoehtoa???
     
  4. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Tämä on paska. Siitä ei pääse mihinkään. Perustelut on tullut jo monta kertaa esille. Paskasta kertoo jotain sekin, että olen täällä käynyt viimeksi n.3vkoa sitten. Ennen tuli roikuttua onlinessa joka päivä. Oon alottanut tän seuraamisen heti ensi askelista lähtien, kun koko touhu oli ihan lasten kengissä. Nyt se on sitä vielä enemmän. Ensimmäinen rekisteröintini tänne tapahtui järjestysnumerolla reilusti alta 100. Mutta vitut vanhojen käyttäjien mielipiteistä.
     
    arskazone tykkää tästä.
  5. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Ääh,vittua,höh samanlailla tää toimii kuin ennenkin,mitään valittamista.Lainaus"Paskasta kertoo jotain sekin, että olen täällä käynyt viimeksi n.3vkoa sitten",no ei se kyllä kerro yhtään mitään,tai sitten nimim."el borrachitos" on nostanut itsensä jumalan asemaan.Romukauppaosasto on kai ainoa mikä meni huonompaan suuntaan.Samalla tapaa täällä voi keskustella ja vittuilla kuin ennenkin!:)
     
    Muokattu: 28.5.2016
    Catiska tykkää tästä.
  6. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mun tekis kans mieli kommentoida tähän jotain mutta vituttaa niin etten jaksa enää...
    :(
    - Jani -
     
  7. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Ennen oli kaikki paremmin.[​IMG]
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    onkohan ylläpidoilla bannerit,kun ei kukaan enää kommentoi.
     
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^ne on tullu vaan niin helevetin ylimielisiksi ettei tavallisen käyttäjän kyselyihin viititä vastata, saatika sivustoa korjata toistuvista korjauskehotuksista huolimatta. viiti enää etes huomautella asioista ehtikööt topikista, en oo muute tota paskaa uutta hienoo myynti palstaa käyttäny kahteen kuukauteen jotta hyvät oli korjaukset.
     
  10. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Miten suuri vaiva se olisi oikeesti saada vanha od takaisin, kun onhan niitä isojakin sivustoja samalla pohjalla kuin se ratsupaikattu suurimmanosan haikailema/toivoma
     
  11. Catiska

    Catiska Gearhead

    Ei missään nimessä sitä vanhaa kökköä takaisin. Tässä uudessa on monta hyvää ja nykyisin tärkeää ominaisuutta mitä entisessä ei ollut.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  12. jariha

    jariha Double Gearhead

    joo ei vanhaa takasi muttakun saisivat muutokset tuonne myyntipalstalle tehtyä mitä on 3kk jo pyydetty? ainoa vastaus taisi olla vaan että tällasta me käyttäjät on haluttu(en ainakaan mää):(
     
  13. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tää on aina ollu mun mielestä yks isoimmista ongelmista täällä, ja oon ennenkin sanonut että toi moderointi loistaa täällä poissaolollaan. En nyt tarkoita mitään n#atsimeininkiä mutta jotain tolkkua sentään.

    Ei sillä, ite oon jo muuten tottunu tähän uuteen.
     
  14. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tai sitten niin kuin motot.netissä että saa valita käyttääkö uutta vai vanhaa...
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tätä samaa itekkin olen ihmetellyt miksei ylläpito ole täällä vastaamassa ja kertomassa että mitä nyt tehdään. Vaikuttaa todella ylimieliseltä toiminnalta...
     
    xarper tykkää tästä.
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Toimiiko muilla v8 marketin suodattimet? Mulla ei ainakaan hintasuodattimet toimi yhtään. Maksimihinnan pistin 7000 ja tarjoaa jotain 13 000 autoa...sun muita ylihintasia..
     
  17. xarper

    xarper Gearhead

    Taitaa vähän hävettää ja vituttaa kun tajunneet virheensä ehkä vihdoin ja viimeein mutta silti eivät osaa tehä asialle mitään???
     
  18. valpas

    valpas Gearhead

    En tiedä nyt moittia mitenkään. Onko niin, että porukka osaa toimia ilman moderointiakin? Kirjoittelijathan ne on, jotka tekee tämän foorumin sellaiseksi, kuin se on.
    Edelleen täällä saa kysymyksiinsä vastauksia, ja aika äkkiäkin, oli sitten asia mikä tahansa.
    Vastauksia on sitten laidasta laitaan, mutta mielestäni aika asiallisia. Ei juurikaan mollata, eikä muutenkaan kauheesti koiteta pahoittaa kyselijän mieltä. Vahinkojahan aina sattuu, kun asiat halutaan katsoa aina vähän eri suunnista. (itse olen toisella foorumilla törmännyt vähän negatiivisempaan toimintaan.)
    Tuo marketti vaan ei ole mulle......
     
  19. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Niinpä, kyllä tämän keskustelupuolen kanssa pärjää, mutta tuo V8-market... En edelleenkään jaksa selata kuin satunnaisesti.
     
  20. xarper

    xarper Gearhead

    Ei jaksa ei. Kardaanilleki ois tarvetta mutta turha toivo tuon kautta... Vanhalla palstalla ois varmaan löytynykkin kun siellä kävi enemmän kun kourallinen ihmisiä.
     

Kerro tästä muillekin!