uusittu oodee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jokeri, 24.2.2016.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Paljonko niitä muita foorumeita on fiksattu ja näperrelty ja kuunneltu käyttäjiä?

    Eihän täällä kait ole muuta haukuttu kuin markettia ja tökkimistä ja hymiöiden puuttumista, esikatselun puutetta, multiquoten puutetta, markettia ja jotain muuta pientä ja tökkimistä

    Noi kun saa kuntoon niin kait sitä pärjää, vaan ei ne käyttäjät enää takaisin taida tulla
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Toi marketti kaikkein isoin floppi tässä oli ja se että käyttäjiä lähtee.
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Rojuja en ole NaamaKirjassa kaupitellut, että siitä en tiedä mutta muuten minusta on kyllä kaikkea muuta kuin helppo käyttää. Toiminnot erittäin sekavia ja epäloogisia ja koitapa etsiä jostain ryhmästä jotain. Tai lukea vaan itseä kiinnostavat jutut parin kk tauon jälkeen.

    Vanha OD formaatti oli ihan OK, mutta muutamia pahoja puutteita oli, mm. luemattomien viestien haku oli hanurista. Paljon parempi tämä on (keskustelufoorumina), toki aina parantamista löytyy.
     
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Paljon olis rojua mitä laittaa kaupan, mutta eipä kehtaa enää mittään pistää ku ilmoitukset häviävät samontein jonnekin kauas kenenkään savuttamattomiin. Ennen pystyi nostamaan aihetta ja kommentoimaan ym...
     
    Muokattu: 15.9.2016
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eikös romujen kaupittelun tavoitteena olekin että ne häviää?
     
    bottipoika tykkää tästä.
  6. Substitute

    Substitute Gearhead

    Osaako kukaan kertoa miten otsikon kirjoitusvirhe korjataan? Siis itse aloitetun ketjun otsikon.
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ketjun yläosasta Ketjutyökalut -nappi ja Edit title.
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Tavallaan juu. Kirjoitusta muokattu nyt hieman.
     
  9. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Tee topikki ei täällä kukaan niitä valvo
     
    Ismoskosmos tykkää tästä.
  10. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kiitos, yritän suoriutua.

    Edit: Yes, suoriuduin
     
    Muokattu: 15.9.2016
  11. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Käyttäjien hävimisen ja foorumin uudistamisen yhteydestä en ole varma. Siihenhän pystyisivät vastaamaan vain täältä poistuneet käyttäjät, mutta kommentoivatko he enää täällä ?
    Aika paljon täältä poistuneita tai nykyään enää harvoin vierailevia tuttuja näkyy hyvinkin aktiivisina vaikkapa Facebookin puolella.
    Onko taustalla siis jotain muutakin ?
     
  12. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    En mikää kovin aktiivinen näpytteliä ole ja eikä mulla mitää järkevääkän kommentointia ikinä ole, mutta sekin vähänen on mulla ainakin vähentynyt siitä syystä, etenkin päivällä, et mun puhelin on sen verran vanha, ettei se oikein tue tätä uutta formaattia. On vähän sekava ja kommentointi ei aina onnistu, niin en ees oo jaksannu aina edes kokeilla onnistuuko kommentointi. Kotona läppärin ääressä kun tulee aika vähän vietettyä aikaa. Ei mun mielestä tuon takia tee huonoa tästä...
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tää alusta on jotenkin raskas tai muuten resurssisyöppö, kun nopeellakin koneella takkuilee toimiessaankin. Hentoisella mökkiläppärillä menee hermo tahmaukseen. Ja siis vain tämä foorumialusta tahmaa, muut ei.
     
  14. Catiska

    Catiska Gearhead

    Jaa, meillä ei mikään läppäreistä/tableteista tai muista kapineista takkua yhtään tällä foorumilla. Eikä muillakaan samaa alustaa käyttävistä. Tämäkin läppäri on joku suht perus 3-vuotta vanha core i5 kapine, eli ei voi mistään erityisestä nopeasta koneesta puhua.
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Voi olla ihan yleisesti se että tällänen perinteinen foorumi tulee pikkuhiljaa kuolemaan ja monelle isot uudistukset voi olla se "viiminen niitti" kun ei jaksa enää opetella uutta foorumisoftaa kun voi siirtyä vaan suoraan facebookkiin
     
  16. bottipoika

    bottipoika 2nd gear

    ite siirtyny kauppaamaan tori.fi osoitteeseen rojut

    ostajien kanssa jutellu siitä että en käytä ODn myyntipalstaa
    nii eivät kuulema enää ostajatkaa
    toria ja nettiautoo kuulema pläräävät hekin.

    ite koen tään ODn kauppapaikan hankalana
    esm.
    en löydä omia ilmoituksiani
    ja jos ei löydä omia ilmoituiksia, niin kuinka saa poistettua jo myydyt rojut niist.
    tori.fi on tosi helppo hallinnoida noita ilmotuksiaan
     
    Muokattu: 20.9.2016
  17. Catiska

    Catiska Gearhead

    Minä olen käyttänyt Facea ja OD:ta kauppapaikkana. Välillä Facen kautta menee nopeammin, välillä OD:n kautta. Molempien kautta menee ihan hyvin kaupaksi, ja nopeasti pääsääntöisesti.

    Omat ilmoitukset löytyy molemmista helposti, omat ilmoitukset painiketta painamalla. En tiedä kuinka asian voisi tehdä helpommaksi?? Vai pitäisikö foorumin/facen tarjota niitä poistettavaksi joka kerta kun tulee sivustolle, noin ihan etusivun kautta? Minulle välttää mainiosti nykyinen, eli että painikkeen kautta saan omat ilmoitukset esille.
     
  18. bottipoika

    bottipoika 2nd gear

    en onnistu löytämää > omat ilmoitukset < nappia täält ODlta
    ( > ilmoitukset < napin kyllä löydän, mutta en sen kautta kauppa rojujani )
    mutta se ei ihmetytä
    en myöskää onnistu muutenkaa näissä helpoksi kehutuissa nettipalveluissa asioimaan
    vaan kävelen mieluiten tiskille
    ja olen valmis maksamaan ylimääräistä siitä että saan hommat hoidettua
    viimeksi auton vakuutus asioissa 20e ku kuulema netissä saa ilmaseksi
    joo mie saan vaan ilmaiseksi tyrittyä ne hoidettavat asiat
    kaikkia meitä ei oo luotu nettivelhoiksi
     
  19. xarper

    xarper Gearhead

    On tuo silti varmasti nopeempi kun 99% käyttäjien koneista täällä.
     
  20. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Kyllä se rojumarketti silti oli ennen käytännöllisempi. Saattaa sitä omat ilmoituksensa löytää, mutta löytääkö muut? Kuka jaksaa selata sitä en tiijä.
     

Kerro tästä muillekin!