uusittu oodee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jokeri, 24.2.2016.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mulla ei ainakaan filtterit toimi tuolla kauppamarketissa.
     
  2. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Pääseekö noihin marketin omiin ilmoituksiin muutakautta kuin tuo pieni kolmio marketti tekstin vieressä? jäänee monelta huomaamatta jos ei pääse kun mielestäni tuolta omien tietojen kautta ei pääse marketti tietoihin
     
  3. Catiska

    Catiska Gearhead

    Jos ei tuota huomaa niin ainahan voi tehdä marketin puolella haun omalla nimimerkillä. Näin löysin myös omat ilmoitukseni.
     
  4. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Tää koko perhanan sivusto käy hitaalla sekä pöytäkoneella et kännykällä :confused:
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Ja vähän väliä tulee noita vitun errori ikkunoita silmille kun sivun avaa tjsp...

    Paska mikä paska.
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    nykyisen allapidon mielestä nää sivut on ny tosi hyvät.... kuuntelematta/kantaaottamatta siellä taustalla (hyö on päättäneet jo et näin mennään) ja tähän pitäs saaha sellanen vessapaperihymiö?
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Minä tästä jo jossain vaiheessa mainitsin, mutta joku heti kuittas, että hyvin pelaa. Ja vitut pelaa, tahmaa, menit sitten eteen tai taaksepäin. Kun tämmöseen on toimivaakin alustaa, niin miksi pitää tämmönen paska valita?
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kyllä tämä aika useesti on hitaan tahmea ja tuntuu sivutkin olevan nurin tämän tästä
     
  9. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Tosi jees toimii seuraa ketjua toiminto

    Olihan sinne tullu päälle puolen kymmentä vastausta, mutta ei vaan ilmoitusta muistanu tulla
     
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mulla oli mennyt roskapostiin ilmoitus kun samaa ihmettelin. Ja uuttahan ei tule ennen kuin on käynyt lukemassa ketjun.
     
  11. Catiska

    Catiska Gearhead

    Hauska juttu sinänsä että vaikka kelkkalehti.com tai forabodiesonly.com foorumit on nykyisin tällä samalla pohjalla niin vain täällä on osa foorumilaisista kovasti uudistusta vastaan. Muualla en vastaavaa ole huomannut.

    Ensin ajattelin sen johtuvan harrastuksesta, eli että olisiko harrastajakunta yliajofoorumilla erillaista kuin muualla. Mutta ei se ainakaan vanhojem autojem romujen ropaamisesta johdu kun tuolla Ameriikassa ei samaa ongelmaa minun seuraamillani foorumeilla esiinnny.
    Kelkkafoorumilla taasen harrastajakunta on varmasti nuorempaa joten siellä ikäjakauma selittää jotain.
    Vai onko täälläkin suurin osa vain ihan tyytyväisiä ja pieni mutta äänekäs ryhmä koettaa kovalla huutamisella purkaa ihan muuta tuskaansa kuten nykyisin vähän joka puolella sosiaalisessa mediassa muutenkin on havaittavissa.
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Tämä saa minun ääneni.
     
  13. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Tätä ongelmaa mullaki ollut. Joskus tulee pari päivää myöhässä ilmoitukset. Ei tuolla toisaalta mulle paljo merkitystä ole, tuohan se punanen kupla sen ilmasee ku sivuille tulee.
     
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Ei sillä sillain ole merkitystä, mukku keskustelu oli kesken, niin se hiukka tympäsee eikä viitti pitää ikkunana auki kun ei sekään aina päivity.
    Kerran teki sellaisen, et jätin ikkunan auki ja päivitinkin sen pari kertaa sit uudet viestit namikasta painamalla tuli siihen listaan sen ketjun otsikko 20min sitten merkinnällä, katoin ja päivitin sen vielä aukioleen ikkunan. Ei mitään, sit uudet viestit listasta auki niin molemmat päivitty

    Softana varmaan ihan toimiva jos joku käpistelisi kaikki kohdilleen, heikkikään ei kaikkeen kykene ja varmaan omistaja byrokratiakin hidasteleee
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    On tän foorumin väki monipuolisempaa ja persoonallisempaa mitä monella muulla palstalla, etenkään amerikan palstoilla. Myös niillä muilla palstoilla (erityisesti amerikan palstoilla) on tiukempi moderointilinjakin mitä täällä jollon ne suurimmat valittajat bannataan. Täällä ei liene varaa sellaseen.

    Toiset tykkää vanhasta, toiset uudesta, ei sen kummempaa selitystä tartte siihen että kuka lähtee valittamaan ja kuka ei. Foorumi on ihan makuasia mistä tykkää mutta toi V8 market on kyllä suht onneton ihan siittä syystä ettei siellä ole mitään vrt. vanhaan myyntipalstaan vaikka onkin myyntipalstaformaattina parempi.
     
  16. Catiska

    Catiska Gearhead

    Minulle välttäisi tuo nykyinenkin kauppapaikka (ja kauppaa olen siellä tehnytkin) jos siihen saisi sen uppausmahdollisuuden. Informatiivisesti se on parempi kuin entinen, tai ainakin antaa siihen mahdollisuudet jos käyttäjät vain niitä käyttää.
     
  17. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Jonkin sortin hidastelua on ollut ja virheilmoituksia ja asiaa kyllä selvitellään. Osa ongelmista on OD:n ulkopuolisia eli ihan suoraan emme ole niille mitään mahtaneet. Pyrimme kyllä vaikuttamaan siihen, että yhteydet palvelimellekin pelaisivat sujuvasti.

    Myyntipalstan jatkokehitystä pohditaan nyt lokakuun aikana.
     
  18. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    muuttu amerikan kieliseks ja toimii jos toimii....
     
  19. sectoid

    sectoid Gearhead

    Tämä Overdrive hidastelee välillä aika pahasti. Nyt tämän illan aikana viimeksi.
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Hidastelee perkeleesti!Tämän piti olla nopeempi alusta,joitakin on vedätetty huolella tai sitten ei osata laittaa kuntoon.
     

Kerro tästä muillekin!