V8 & Gti kiihdytyspäivä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja luppes, 28.5.2009.

  1. köyhä

    köyhä 3rd gear

  2. Raimo Miettinen

    Raimo Miettinen 1st gear

    Ei kai oikeasti. Esson baarista taas voi kuulua vastalauseita.
     
  3. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

  4. Krister

    Krister 3rd gear

    Pari vettemiestä päätti niin koska käytössä oli E85 ja mailin vetoa kokeiltiin kaksi kertaa, mikä on sekin huijaamista. :lol:

    Onneksi laittoivat omansa ruotuun.
     
  5. mke77

    mke77 Gearhead

    tuo revenneel kytkimel varusteetu dartti onki koti kylä pojil nykyään!! ja oli kuulemma kisa-lääkäriki pitäny kuskii jonki verra hulluna ku vanhan leikkaus haavan tikitki viel törröttää kaasujas viel :rotfl:

    ...mut sitä se hotroddinki o!! ....ei oll muute räjähde koppaa tos dartis ikä ollukkaan...vahvistettu vaihteisto tunneli vaan?

    ..mut maar nyy sit tulis?
     
  6. JS63

    JS63 3rd gear

    Taitaa olla 13.8. Vauhtipäivä peruttu Motoparkissa... :(
    http://www.fhra.fi/


    Hieman OT: 24.7. Sunnuntaina on Radalle.com kiihdytyspäivä Motoparkissa, toivottavasti tulis jenkkipelejä reilusti paikalle. Ei varmaan oo ton lisäks kovin montaa kadunmiehen kiihdytyspäivää tänä kesänä Motoparkissa..
     
  7. 69

    69 Gearhead

    :( Eipä taida lauantaina alastarossa päästä ajamaan, kun paskaa keliä on luvattu.
     
  8. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ei pidä paikkaansa, mä en prkl sinne mee jos sataa... Ja mä oon menossa sinne.
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Turha tuota etukäteen on sadetta manata. Ennustukset ehtii muuttumaan vielä moneen kertaan ennen lauantaita. Itse ennustan hyvää ajokeliä. :wink:
     
  10. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Hyvät kelit sinne tulee
     
  11. 69

    69 Gearhead

    No toivotaan poutaa. Mulla ilmeisesti alkoi kaasujalka väpättään jo nyt :-?
     
  12. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    mulla on kaasujalka väpättäny jo viikon... :rotfl:
     
  13. Putte

    Putte 1st gear

    Viiden aikaan olisi tarkoitus startata kuorma-autolla kohti Alastaroa ja pystyttää ajanotto vielä tänä iltana.
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Himashan ei mitään ajeta, et ainoo mahdollisuus on mennä paikan päälle. Sääennusteet on ennusteita ja ne voi heittää suuntaan tai toiseen. Kylhän ne suuntaa antaa, mut voi käydä toisinkin, ja on käynytkin.
     
  15. TomiV

    TomiV 1st gear

    Huomennahan sen näkee mut huonolta näyttää..

    http://www.foreca.fi/Finland/Alastaro
     
  16. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Joo täytyy kattella miltä se sää näyttää aamulla ja mihin aikaa sitä kotiutuu duunista...
     
  17. 69

    69 Gearhead

    Perhana pian tarvis päättää ottaako olutta vai meinaako huomenna haaveilla ajavansa.
     
  18. Selli

    Selli Gearhead

    Oli tarkotus lähtee kokeilee sliksien vaikutusta omaan kiuluun mutta katon vielä aamusella miltä näyttää. Vähän kallista ajella kattoo sadetta jos näin sattuisi :D Mutta elämä on.
     
  19. TomiV

    TomiV 1st gear

    Kattoo alastaron moottoriradan nettikamerast ni näkee mikä keli siellä on.
     
  20. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Jos aamulla on ollut sadetta,lieneekö paikalla radankuivauskalustoa?
     

Kerro tästä muillekin!