Välittääkö joku Goodmarkin peltejä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja smuige, 24.3.2008.

  1. smuige

    smuige Gearhead

    Välittääkö joku suomessa goodmarkin peltiosia? tarvis 67 chevellen molemmat täydelliset takakyljet hommata.
     
  2. yv paiskattu , ehkä voin auttaa jos suomesta ei löydy.
     
  3. smuige

    smuige Gearhead

    kiitti tarjouksesta, mutta tais löytyä kuriiri jo.
     
  4. 383

    383 Gearhead

    kerrotko mulle mitä kustantaa tää lysti voi olla että mulla on sama homma edessä
     
  5. Goodmarkin kyljykset näytti olevan himpun alle 500 taalaa kappale ja suomeen tuotuna ne tekee himpun verran enemmän euroissa , eli rahti ja tulli +alv maksettuna , ainakin minun tuomana , tuollaisten rahti ei ole kovin halpa yksittäin otettuina (? ,en ole tilannut).

    Mut hyvä kun löytyi tuoja , on tässä omienkin romujen kanssa ihan tarpeeks roudaamista :D Toivottavasti tuo keli helpottaa huomiseksi ettei lento ole myöhässä tai peruttu.

    A

    ps. allekirjoituksestasi tuli mieleen et kaverilla on 70(?) crown ,ex hauturi eli jatkettu 30cm ruotsissa... Aika raju peli hiacen koneella :wink:
     
  6. smuige

    smuige Gearhead

    Mullakin on hiacen kone 8)

    Unique wheels niminen firma tarjoutui tuomaan noi, heillä on goodmarkin edustus täällä näköjään. Aika tasan taalahinta euroissa oli heidän tarjous.
     
  7. Jep ,kuulostaa oikealta hinnalta. Kaverit oli kerran norjassa sillä crownilla ja pitkän matka uuvuttamina nukkuivat siellä ruumisauton takapaksissa ja aamulla heräsvät kun turistit kyyläs sisälle jossain vuonon reunalla olevalla levikkeellä , ja molemmat oli ns latvapalonsammuttajia eli pituutta noin 2m :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!