Vaihteistojen korjaajat Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kane, 26.2.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kylmälässä toimiva pulju kannattaa jättää suosiolla huomioimatta. Olen tässä jo joitain vuosia hautonut sisälläni katkeruutta kusetuksesta, etsien sopivaa hetkeä kertoa siitä puoskarista laajemminkin kuin vain tutuille ja puolitutuille. Rahastus on se, joka toimii tuolla `takuulla`, työllä ei takuuta olekkaan. Kyllähän toki TEKIJÄMIEHET osaavat virheensä myöntää, mutta tonne on ihan turha mennä kyselemään että mikä tuli... joten kiertäkää tämä paikka kaukaa niin ei tartte remppauttaa samaa laatikkoa kahtakertaa peräkkäin...tulee lopulta edullisemmaksi valita vaikka joku hiukan kalliimpi paikka heti kärkeen. Hyvä topicci !!!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    green -x korjailee kaikkia laatikoita jenkeistä euroihin/japseihin. sehän on pekka wiikin entinen liike (uusi nimi/omistaja)pekka kuulemma korjailee siellä vieläkin laatikoita.sehän osaa ne hommat!
     
  3. 63impala

    63impala 1st gear

    Vai sieltä sen Pekan löytää. Hyvä tietää, on nimittäin TH ylivaihdelaatikoiden suhteen aika ässä. Mäkuluulin et se lähti jotain hirsitaloja kauppaamaan Humppilaan.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Siekkisen Kari on ainakin pätevä tuolla listalla ottaen huomioon ympäri Suomen tulee kaverille askeja korjattavaksi ja aika monta kertaa lähettäjänä joku korjaamo. Varovaisesti veikkaisin jopa jonkun muun tuolla listalla korjauttaneen jotain alihankintana Karilla. Korjaaja itse varsin erikoinen tyyppi mutta jotta ymmärtää moisten lootien päälle täytynee ollakin asentajankin vähintään yhtä monimutkainen.
     
  5. Pikku Kalle

    Pikku Kalle 1st gear

    Siekkisen Kari on joo hyväx todettu ja havaittu.
    Kykenevä guru myös vanhojen käkkylöiden automaattien korjaaja.
    Suosittelen
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitenkäs muuten? kun aina mainitaan tämä koskinen hartolassa, niin korjatkaa jos oon väärässä mutta eikös tuossa kyseisessä kylässä ole kaksi näitä koskisia joilla on jotain tekemistä jenkkien kanssa?
    Eli onkos nää kumpikin koskinen täysiä koijareita vaiko toinen vaan??? ja mistä nää nyt sitten erottaa?
     
  7. kane

    kane 1st gear

    Ymmärtääkseni Kari K veljeksistä hoitelee korjauksia ja Lasse K jätti korjaamohommat alkaen myymään varaosia yms.
    Korjatkaa jos olen väärässä...
     
  8. Safari

    Safari 1st gear

    Ikaalisissa toimii yhden miehen firma nimeltä K:n moottori, ihan pätevän olonen äijä, osaa korjata myös muut kun amerikkalaiset automaatit. Ittellä kyllä kävi niin ettei se saanu Pontiacin lootaa kuntoon, kun mulla oli niin kiire sen lootan kanssa ettei kerinny tarkastaa kunnolla... hätähousu kun oon...
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onkohan sillä Hartolan tiedolla muuta väliä kun että muistaa välttää paikkaa. Halpa ja huono samassa paketissa. Jonkun tietty pitää olla huono mutta että niin huono !
     
  10. harri60

    harri60 Gearhead

    Helppoahan se on nimettömänä kirjoitella kaikkea pask... Itse olen saanut todella hyvää palvelua Hartolasta ja voin suositella muillekkin.
     
  11. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Näille väitteille voisi esittää asiaperusteluja.
    Koskista on haukuttu useastikin mutta mistä johtuu, kukaan ei ole vielä selvittänyt. Itse en ole käyttänyt autoani siellä mutta kuittien perusteella edelliset omistajat ovat. Autossa on ollut laittamista tuolla tehtyjen remppojen jälkeen mutta varmasti olisi ollut olisi ne tehty missä vaan.

    Eli painavia perusteluja?
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hyvä niin jos olet saanut mieleistäsi palvelua. Toivottavasti laatikkosi yhä pelaa etkä koe asian tiimoilta kauhunhetkiä kuten nimimerkitön itse. Harva vaan on paikkaa kehunut ja asiantuntemuskin on useimmiten leimattu heikoksi. Itse en kokenut keskusteluja risan laatikon korjaamisista takuuseen kovinkaan rakentaviksi. Ja toisella korjaajalle tehdyn uusintaremontin kautta selvisi miksi halvall aei saa hyvää. että onneaan voi aina koettaa. ties vaikka voittaa...
     
  13. toivok

    toivok 1st gear

    kuulemma hyvä laatikonkorjaaja on sellainen joka pääsee 10 laatikkoon asti niin että kaikki pelaa
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Henk.koht en viitsi käyttää nimimerkkiäni, mutta kohdalla osui Hartolasta tosi paskasti korjattu laatikko. Jos korjaaja osaa hommansa niin ei sitä laatikkoa tartte kahta kertaa avata tai sitten korjailla jälkeenpäin. Hartolassa laatikkoon oli laitettu vanhat kitkat ja ns. vahvistukset oli tekemättä joten laatikko kesti tehokäyttöä 2 viikkoa . Homma tehtiin kahteen kertaan ja kolmannella kerralla eri paikassa joten sisuskalut ei oikein olleet sellaiset kuin oli sovittu. Seuraava remppa maksoikin enemmän mutta eipä ole enää ongelmiakaan. Tuntuu vaan siltä että kirjoittajista monet ei vaan ymmärrä ammattilaisuuden päälle pätkääkään vaan korjautetaan laatikot siellä missä halvalla tehdään. Ja sitten kitistään ettei laatikot kestä. Jos korjauttaa hyvässä paikassa (esim nätkin) niin ei tartte kyllä seuraavaan 1000 000 km uusia
     
  15. kole

    kole 3rd gear

    Lisää nimiä mitä kannattaa kokeilla jos omistaa th 2004r tai 7004r laatikon.Jukka Lamminen ja Konalan miehiä. mulle kaveri korjasi ja vahvisti kaksisatasen kestämään GN-turbobuickin koneen tehoja. uskoakseni kestää silloin aika paljon. Kysykää itseltä lisää, suosittelen, buickxtc@pp.inet.fi
     
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Höh, siinä mies joka ei saa neljässä kuukaudessa TH-700 4R:ää toimimaan. Ja sitten kun asiakas yrittää tavoittaa niin ei edes vastaa puhelimeen. Mutta ei kuulema remonttikaan tullu maksamaan kuin 300,- euroo! Mutta hukkaan meni nekin rahat.
     
  17. moparlars

    moparlars 2nd gear

    Vaasassakin on toiminnassa Skinnarsin korjaamo joka hoitaa ne laatikot.
     
  18. kole

    kole 3rd gear

    Onko sulla JAMANT muuta tekemistä täällä kun puolustella itseäsi ja haukkua muita?
    Kai sun laatikkos on sitten paahasti viivästynyt.
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Laita Bluestone yksityisviestiä täällä nimimerkille Late=Niskavaara
     
  20. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    On mulla muutakin tekemistä, mutta eikös tämän foorumin tarkoitus ole kertoa osallistujille, hyvät ja huonot asiat. Mun asiakkaan laatikkoa oli tuo kaveri korjannu neljä kuukautta, eikä siitä tullu mitään. Ja jokainen puolustaa varmasti itseään, jos aiheetta arvostellaan. Tai ainakin kertoo oman näkökulman asioihin. Voinhan minä lopettaa hyvien neuvojenkin antamisen. On varmasti muitakin foorumeita jossa yli kymmenen vuoden autokorjaamoyrittäjyyttä ja sen mukanaan tuomaa asiantuntemusta arvostetaan. Tämä menee nyt vähän offtopiciks, mutta mielipiteitä?????
     

Kerro tästä muillekin!