Vaihteistojen korjaajat Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kane, 26.2.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kait Jamantti saa itseään kehua koska niin tekee aina joku Koskisenkin puolesta. Jamantista ei oo kokemuksia mutta parista muusta on ja siksipä en vo ymmärtää että joku jaksaa kehua hartolaakin aina tällä foorumilla. Itse veisin Green-x:lle tai Nätkinille. Koskiselle en enää koskaan ja pääkaupunkiseudulta en ole vielä kuullut kenenkään omaavan ns. hyvää ammattitaitoa
     
  2. kole

    kole 3rd gear

    Saa kehua tietenkin, arveluttaa vaan kuitenkin tilanteen mainostaminen mistä kaveri on kertonut. se on aina toisen mielipide, eikä välttämättä faktaa. Itse seison korjaajasta sanojeni takana. Lisäksi työni puolesta joudun kilpailuttamaan paljon eri yrittäjiä ja siinä on tullut paha kynnys kuunnella "minä hyvä, kaveri paha" tekstiä. Tämä on kuitenkin vaan minun mielipide joten sou vat savolaisittain. Lisäisin listaan Keskisuomesta hyvän kokemuksen Ilmavirran Mikasta. Saarijärven kylillä korjaa töikseen "oikeita autoja" ja taitaa laatikonkin korjauksen.
     
  3. blueice

    blueice 1st gear

    Ja kokemuksesta voin kertoa, että takuu pelaa..
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest


    Mihinkä takua tarvitaan jos hommansa osaa ?
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Tikulle kaveriks?
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aika hyvä !
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vai tarkoitatko Siekkisen Jarkkoa, joka on ainakin mersun laatikoiden suhteen melkoinen velho.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    käsittämätöntä bullshittiä.kenelle tälläistä oikein tehdään.lisää tälläistä!
     

Kerro tästä muillekin!