vain pakkii ja vapaa puuttuu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mä_vaan, 4.9.2004.

  1. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    noniin eli laatikohan on th-400 ja oireet:
    auto pyrkii kaikilla vaihteilla eteen päin
    1, 2 ja D toimii normaalisti 8)
    pakilla ja p:llä auto ottaa väljät pois eteen päin (vaikka ylämäkeen) ja jää vaihde päällä lepäämään park lukkoa vasten
    vapaalla löytyy joku vaihde eteen päin ehkä 1
    startatessa P asennossa on vaihde päällä pyörii huonosti ja pyrkii heti eteen päin park lukkoa vasten eikä kone suostu ottamaan kerroksia
    autoa ei pysty edes työntämään taaksepäin jos ei sammuta konetta ja pistä 1 2 D tai vapaata silmään :mad:

    vivustot ok (kokeiltu suoraan laatikon kyljestä käsin)
    oljyä oikea määrä ja ei haise mitenkään erikoiselle
    ei luistele turhia mutta ei vaihdossa lennä lippis päästäkään
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    N siis ON vapaa, ei pyri silloin eteenpäin? Wiittaisi oireet kuitenkin EHKÄ
    sinne päin, että laatikon purku edessä, kerran vivusto OK ja öljymäärä
    myös. Semmoinen kuin Forward Clutch olisi hypännyt ylös paikaltaan,
    sen alta voi löytyä myös pettänyt tiiviste... :odroll:
     
  3. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Venttiilikoneistossa jummijammi.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin puuttu multakin ja koska kyseessä oli 50-luvun Hydramatic, jossa ei ole parkkilukkoa kun auto on käynnissä, riistäytyi auto tallin oven karmia päin käynnistettäessä. Remontissa oli pannat jääneet vaihteistossa liian tiukkaan. Ensi kerralla nostan kyllä takapyörät ilmaan ennenkuin starttaan.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    öljypohjassa kylläkin luki jotain "hydro"? by gmc
    mut tarttis vissiin kattoa tyyppikilvestä tarkemmat tiedot
     

Kerro tästä muillekin!