valiant 64 tuulilasi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 10.9.2005.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    ostetaan halvalla 64 valianttiin tuulilasi
     
  2. make l

    make l 1st gear

    yep-yep, toi edellinen ei ollut minä , mutta mullekin saa tarjota ....(siis tuulilasii .. :D )
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    tai mistee niitä sais ostettu...
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    -64 Valiantin /barracuda/ a-body Lasi 160 egee Kuusjoen lasipajalla Salon lähellä. Saa tummennettuna tai ilman. Uusi.
     
  5. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Itse ostin juuri suoraan pilkingtonin tukusta juvanmalmilta Espoosta olisi maksanut 180e mutta sain 150, siellä ne on ihan hylly tavaraa ja hyllyyn jäi vielä 2kpl
     
  6. make l

    make l 1st gear

    8) 8)
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    eikö kellään oo myydä valianttiin kohtuu hinnalla tuulilasia...
     
  8. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    Jos uusi lasi maksaa 160-180euroo niin kuinka perkeleen halvalla pitäis sun saada naarmunen ja kulmista rikki oleva lasi?

    V**tu mitä spedeilyä, multa saat lasin 10 eurolla ja purkin hyvää pikaliimaa...
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on hinnat alkaen 0,75-1,30€ uudet
    käytetyt 0,05-0,15€
    soita mulle
     
  11. make l

    make l 1st gear

    Joo, totta . ei ton halvemmalla saa juuri mihinkään AUTOON uutta tuulilasia. Vanhat paskat on tietysti asia erikseen... :D
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei luulisi sulle kuuluvan mitä minä maksan tuulilasista vitun ääliö. minä voin pieksää tuollaisen pellen ilmatteks!!!!
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    miksi se pitää olla uusi jos saa paljon halvemmalla käytetyn lasin eikä sen kai tarvii olla ihan sökö.
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tää vieras on nero...
    :mad: mamba-friikki :mad:
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest


    sanoo todellinen netti harrastaja. muut rassaa ja ajaa autoillaan niin sinä vaan kierrät kaikki zätit ja voorumit jakamassa hyviä neuvojasi... hah jatka vaan samaan malliin... NETTIHARRASTAJA :D :D :D :D
     
  16. fisu

    fisu Gearhead

    nyt sitten poijjaat rauhoitutaan 8)
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!