valiant -67 v100

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja ParsaRolleri, 3.12.2006.

  1. ParsaRolleri

    ParsaRolleri 1st gear

    elikkä elikkä tuolainen olis nyt sitten talliin tulossa ja en oikein löytänyt tuon vuosimallin vallusta mitään tietoja vaikka kuinka yritin täältäkin etsiä että jos joku viitsisi vähän tarinoida noista.. sen olen kuullut että poliisiautoina käytetty joskus...ja eikös tuossa v100 pitäisi olla 170? mutta tuossa minun omassani 225? elikkä joskus varmaan vaihdettu.
     
  2. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Kyllä V100;sta on saanut 170, 225 ja 273:lla. Yksi omistani 225+aut ja 10tuuman rummuilla. Olikohan VIN koodissa A=170 ja B=225 tämä ulkomuistista kun tuo kirjallisuus on himassa.
     
  3. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    v-100... köyhäilymalli :)

    t: Vee-200 :poff:
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei kantsis paljoo paukutella henkseleitä, kun tossa alla just on '69 Signetti tarjolla.
     
  5. wolfman

    wolfman Gearhead

    Mulla onkii -68 Signetti kaikilla herkuilla eli neljä ovee, neljä eteenpäin vievää vaihdetta ja levyt edes tehostimella. Aika blingblingii vai mitä? :poff: :lol:
     
  6. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Toihan on noita vanhoja malleja joihin ei saanut edes V8 koneita tehtaalta.
     
  7. sladiaattori

    sladiaattori Guest

    joo onnea vaan valtterista!
    ittellä kans -67 v100 ja voin kertoa että helppoa on elämä ollu
    ei oo ku saanu ajaa vaan :rotfl: :rotfl: :poff: :rotfl:
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ainoo auto jonka ostamattomuus mua hieman harmittaa, oli joskus 80-luvun puolivälissä autoliikkeessä ollut '67 valiant 2 D sedan. Vehjes oli muistaakseni valiant 100, mutta siinä oli kuitenkin kaikkee ulkopuolen kosmetiikkaa, pyöränkaarilista jne. Ruosteeton vähän kulahtanu, tehostimet, levyt edessä, 318 ja nelilovinen manuaali, sohvapenkki; aivan orkkiskunnossa. Jäi parin tonnin välirahasta kiinni, pyyntiä ihmeellä oli tuolloin muistaakseni 15000 mk. No, toisaalta ehkä hyvä; voi olla, ettei siitä olis nykyään kauheesti orkkista jäljellä.
     
  9. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Mitä siittä :poff:
     
  10. rusteri

    rusteri 3rd gear

    68 V-100. Yksinkertaisuus kaunistaa, ei liikaa liikkuvia osia.
     
  11. Fireball

    Fireball Gearhead

Kerro tästä muillekin!