Valiant takalokasuojankaari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja kariosa, 25.2.2006.

  1. always bb

    always bb Gearhead

    pakoputken päästä hokasin että ei ole minun, omassa kun on sivuputket mutta hyvältä näytti kaaret
     
  2. Valtsu64

    Valtsu64 Gearhead

    kaaret

    mulle kans kuvii jos löytyy minkälaisii kaarista on tullu
    juu_so@mbnet.fi
     
  3. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Voi hemmetti. Näyttää liian helpolta! :eek: Pitäisköhän mun vaihtaa dartti valtteriin ku ei taho darttiin käyviä kaaria löytyä millään. :D
    Ei vaineskaan, jos en ehjiä löydä mistään ni ainahan mulla on parit etu lokarit teurastettavaks... :poff:

    Ja tässä Gremlinille vähän off topicia: Mulla on entterin vieressä nappi josta painettuna ei tapahdu mitään, mutta sen jälkeen ku painaa jotain ni tulee kirjaimen eteen tai päälle "äään" pilkut. Esim.: ¨q ë ÿ ü ï ö ¨p ¨h ä
    Oliko tarpeeks sekava selitys? Toimiiko sulla?
     
  4. kinde

    kinde Gearhead

    Tyhmänä pitää kysyä , minkä ikäisen transitin kaaret , eikai ne kaikki samanlaisia ole? Peltiä pitäis alkaa lämmittämään..................
     
  5. Sittana

    Sittana 1st gear

    Motonet..
    Transit 65--85 "Lyhyt/ei paripyöriä"
    Takakehä vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25-11591 16.48 ???
    Takakehä oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25-11592 16.48 ???
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    En kyllä enää löytänyt, oli vain vuosimallista 2000 eteenpäin?
     
  7. Rodman

    Rodman Gearhead

    Kävin äsken katsomassa ja varastotilanne oli aamulla: vasen 2 kpl Turussa ja oikea 1 Turussa ja 1 Vantaalla :eek:

    Ostin itse pari viikkoa sitten yhdet kaaret motonetistä.

    Tosin nyt tuli ostettua ylimääräinen kilpuri-valtteri joka menee nähtävästi osiksi josta joutaa kullä kaaret mutta tarjoan niitä myyntiin myöhemmin.
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Tilasin itselle yhdet hyllyyn , jos johonkin joutuu laittamaan. :eek:

    Ihan vaan ajtukset lentää , Valtteriin ihan melkeen oikeasti kannattaisi laittaa isommat aukot. Olisi huomattavasti helpompaa vaihtaa rengasta ja huomattavasti helpompaa jos on isompi kuin 205/70-14. Olihan niitä tosiaan Varmareissakin. Onko kokemusta? Mopoilija oli iskuistanu yhden -66 isoilla aukoilla Variston swapissa.

    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2006 ... 06-051.jpg

    Mistäköhän nuo Open Wheelit on ???? :eek:
     
  9. Polara

    Polara Gearhead

    Mulla on -65 valianttiin valmiina hyllyssä Merssun olikohan 123:sen takakaaret. Niitä kun mallas niihin vanhoihin, niin tosi lähellä oli se muoto. En nyt muista ihan tarkkaan tuota mursun mallimerkintää, mutta ehkä se oli 123...
     
  10. kinde

    kinde Gearhead

    Tuli nuo ransitin kaaret , vähän jää lyhyeks , luulen et jos noita jatkais vaikka mesen loppuosalla tulis aika passelit.

    Omani taidan laputtaa muutamasta kohdasta . Ei kannata turhaan vaihtaa isoa palaa kun ei mätää niin pahasti ole.

    Nyt pitää kaiketi ostaa trans-shitti. :rotfl:
     
  11. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Minä vertailin vanhan Transitin kaaria (orggikset kiinni autossa) ja W123 Mercedeksen kaaria (irtonaiset tarvikkeet ja alkuperäiset kiinni autossa). Mersun kaarissa on aukon muoto pyöreä ja takahelman kaari "aukeaa" paljon taaksepäin. Kaaren profiili on pöyreähkö. Transitin kaaressa on aukon muoto neliömäinen ja kaaren profiili kulmikkaampi. Itse sovittaisin Transun kaaret. Mutta ilman muokkaamisia kumpikaan ei sovi suoraan, oli sitten uudempi tai vanhempi Valiantti.
     
  12. Forwardlook

    Forwardlook Gearhead

  13. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

  14. kinde

    kinde Gearhead

    kyllähän uudempiin Dartteihin 67-69 saa koko 2D kyljen . On muuten tulossa minulle . . . . . . :D :D

    Se , että miten ne istuu onkin sitten eri juttu.Ainakin takanurkka on virheellinen niin täytyy käyttää vanha nurkka. :eek:
     
  15. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Juu niin saa, sen "nahkan". Taisi olla Layson´sin sivulla, jossa kyseisten tuotteiden sanottiin olevan Kanadassa käsin taivuteltuja, että niissä voi olla enemmänkin sovittamista. Mutta pistähän kommenttia sopivuudesta kun saat käsiisi.
     
  16. kinde

    kinde Gearhead

    joo laitetaan lisää.......
    Yhden parin oon nähnyt ja ei ne ainakaan ollut ihan "käsin naputeltuja". Ongelma on siinä , et kapitalistit yrittää saada parempaa katetta laittamalla useampia peltejä prässiin samanaikaisesti jolloin alin on hyvä ja päällimmäinen shittiä. Ja kun täältäkäsin ei pääse valikoimaan.

    Pienellä sovittelulla selviää.................. :D Ja toivon hartaasti , että saan alimmaiset.
     
  17. junttirakkari

    junttirakkari 1st gear

    niimpä niin. että mistäpä 67-69 gt darttiin sais takalokasuojien kaaret? :cry:
     
  18. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

  19. vallu64

    vallu64 Gearhead

    Nyt haluan oikeastaan kiittää topicin kirjoittajia. Tänään asennettiin 64 valtteriin nuo mk1 Transiitin kaaret ja aivan upialta näyttää.
    Kahdesta kaaresta tehtiin per puoli eli levennettiin hiukan ku on 15 tuuman renkaat alla.
    KIITOS
     
  20. kinde

    kinde Gearhead

    No heippan , Dartin 68 2D siivet saatu talliin ja nostettu perälle. Ihan hyvältä näyttivät . En kyll ehdi sovittelemaan pitkään aikaan , ensin haluun Barracudan ajoon..................................
     

Kerro tästä muillekin!