Valkosivurenkaiden ehostusprojekti kuvien kera

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja itkonen, 3.8.2014.

  1. itkonen

    itkonen 3rd gear

    Tänään oli aikaa polttaa olkapäät ja fiksata käytetty valkosivurengassarja ehompaan kuntoon auton saapumista odotellessa. Näppäilin kuvia ja tein pienen projektikertomuksen. Linkki:

    http://1972mkiv.com/valkosivurenkaiden-fiksaus/
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Hyvä juttu! :D -Jää multa vaivaselta tekemättä kun renkaat on autossa kiinni ja takana fenderitkin edessä... :oops: -No, saishan ne fenderit irtikin mutta olkoon... :(
     
  3. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    kiva pikku projekti.. tuolla hiekkapaperilla olen myös valkoiset kuviot ehostanut.

    jarrunesteelläkin olen joskus vanhoja renkaita "viimeiseksi käyttökesäksi" eli lähes loppuun kuluneita tai myyntiin menossa olevan auton renkaita "mustentanut". muistan vain lukeneeni että toiset kumiseokset eivät tykkää jarrunesteestä. joten en mihinkään hyvään kumiin läträä sitä enää nykyään.
     
  4. itkonen

    itkonen 3rd gear

    Samoja huhuja olen kuullut ja sen takia nopeasti pesin poiskin sen nesteen ettei pitkää liota.
     

Kerro tästä muillekin!