Valtteriin uusi tankki?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja ASENTAJA, 29.6.2005.

  1. ASENTAJA

    ASENTAJA Gearhead

    Onpahan jonkin verran työlistänyt tänä kesänä tuo -64 valtterin bensa-tankki.Alkuperäisen tankin heivasin jo alkukeväästä joka muistutti lähinnä seulaa,ostin toisen käytetyn tankin joka osottautui käytössä vähintään yhtä pitäväksi.Kolme kertaa olen nyt noin kuukauden aikana otttanut bensat pois pessyt ja kuivannut,tinannut ja kappas aina löytyy uusi vuotokohta,alkaa hiukan kyrsiä kun pitäs hetki ehtiä ajelemaankin johonkin.Eli muistaako/tietääkö kukaan puljua josta voisi tilata uuden vastaavan tankin tarvike-myyjät eivät tunnu tietävän mistä moisia voisi kysellä.Toinen vaihtoehtohan laittaa sinne joku korvaava tankki mistä on ollut kyllä juttua aikaisemmin.Mutta hintahan sen lopuksi ratkaisee.
     
  2. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Yks vaihtoehtohan on ostaa jonkun euro/japsikulkineen tankki ja huitasta se peräkonttiin, huonona puolena tilanpuute ja pienempi tankki :( mutta eipähän kukaan pääse tunkemaan sokeria tankkiin jos laittaa tankin täytön sisällä :D

    itte suunnittelin tunkasta c-kadetin tankin Darran peräkonttiin, mutta joutuu pikkusen muokkaamaan tankin täyttöputkee, että saa tankattua :odroll:
     
  3. Duster

    Duster 1st gear

    Itsellä taas Dusteriin romikselta ostettuna -84 Honda Civikin tankki.
    Piti itse vähän mittojen mukaan tankkia etsiä kun on kavennettu perä ja siitä johtuen tulee pakoputket aivan palkkien vierestä niin piti kaponen ja pitkä hommata.
    Mulla on kyllä kontin pohja tasanen, niin oli helpompi sopivaa tankkia etsiä.
     
  4. timppa

    timppa Gearhead

    Jos varapyöräkotelon on poistettu, voisi pohjan alle sopia aspen/mirada tankki. Sopivan littana (etupää n20-25cm takapää n.15cm) ja n.80 litraa sopii evästä...
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

  6. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Siis mä :-? olin kirjoittaja.
     
  7. ASENTAJA

    ASENTAJA Gearhead

    No nyt alkaa uutta tankkia löytymään kiitoksia.Näyttää kyllä siltä että toi vanha tankki saattaa pysyä tämän kesän kasassa tinalla vaikka olikin ihan seula.
     

Kerro tästä muillekin!