Vanden Plas

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Jerry Lee, 10.11.2013.

  1. Jerry Lee

    Jerry Lee 1st gear

    Löytyykö Suomesta kys.merkin harrastajia?
     
  2. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    3 viikkoa sitten Kanadassa käydessäni ponkasin yheltä romulaanilta lähes kokonaisen ja rikkomattoman Vanden Plasin. Otin siitä kuviakin.
     
  3. homer

    homer Double Gearhead

    Kenen lienee se joka seisoo (vai seisoi) Espoon automuseossa? Taisi olla koriltaan aika hapan tapaus?
     
  4. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

  5. karra

    karra Double Gearhead

    Kaverilla oli tuollainen Lahdessa, saattaahan siitä olla jo sen 10 v aikaa. Muistelen että olis Kaliforniasta tullut... en tiedä mihin myytiin, kuviakin saattaa vielä löytyä.
     
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tästä reissusta olisi kiintoisaa kuulla lisää, mitä löyty ja mistä (tarkkaa osoitetta ei tietenkään tarvitse sanoa jos ei halua). Olisko oman topikin paikka?
    Romukätköt on harrastuksen parasta antia.
     
  7. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Heh! Jos tuo sun paikkakunta tarkottaa Brittiläistä Columbiaa, nin ihan nurkilla kävin. Albertassa. Kalliovuorilla ja Red Deerin ympäristössä. En tiiä sit mikä paikallisten käsitys "aarteista" on, mutta heidän mielestään siellä ei ollu mitään. Mä kyllä löysin vaikka mitä. =)
     
  8. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Juu, British Columbia. Nuo Albertan seudut on tuttuja toki, olen joskus sielläkin asunut, ja välillä syystä tai toisesta tulee käytyä. Myös pohjoisen syrjäseuduilta löytyy kaikenlaista, sama BC puolella.
    Olen tuonne päivän autokuviin laitellut kuvia kun aika antaa myöden.
     
  9. anglia67

    anglia67 3rd gear

  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  11. Remu63

    Remu63 1st gear

  12. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

  13. anglia67

    anglia67 3rd gear

    No eihän sitä kukaan voi kaikkia automalleja muistaa/tietää.Arvuutellaan sitten porukalla.Ja päästäänpä tässä itse kukin joskus niinsanotusti "pätemään" kun tunnistetaan joku auto :lol: .Ja eipä tuo pikku merkkivirhe nyt maailmaa kaada kun kuitenkin saadaan noin asiallisia hylkyautokuvia maailmalta 8)
     
  14. Jerry Lee

    Jerry Lee 1st gear


    Samanlainen on mulla työn alla
    Näyttisi ihan orkkis Suomiautolta tuo API-4
    alikersantti roiskeläpät :D
    4 litre R on Rollssin koneella muuten.
     
  15. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kaverilla oli aikoinaan tuollainen Rover V8 Vanden Plas.
    Kun se osti sen Keltaisesta Pörssistä. niin myynti-ilmoituksessa oli lukenut: "Myydään Rover 3500 V8 Vanderer Plus" Oli ilmeisesti lievä lukihäiriö myyjällä.

    [​IMG]
     
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tai ehkä otteessa luki noin, oli siis ehkä katsastusmies se lukihäiriöinen :rotfl: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!