VANHA BENSAN JAKELUPUMPPU FENNIA (Bensa Manta) APUA!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja usvamoppe, 22.4.2013.

  1. usvamoppe

    usvamoppe 1st gear

    Sain käsiini vanhan Fennia merkkisen Bensapumpun lasimaljat ja mittalaitteen. ´

    Myös käsipumppu löytyi. Sittenpä loput puuttuukin. Olisiko kellään kuvaa kokonaisesta pumpusta. Varsinkin Kohdasta jossa letku, mittalaite ja pumppu liittyy toisiinsa. (Maljojen alla)
    Tässä pitäsi olla kuva siitä mitä minulla on:
    [​IMG]

    Kiitos

    u.m.
     
  2. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  3. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    viewtopic.php?f=42&t=230435&start=120

    Tuolta löytyy kuva minun bensamantasta.

    Sinulta näyttää puuttuvan tuosta juuri se putki, jonka päällä tuo pumppu on. Siinä putkessa on pakoputken laippaa muistuttuva laippa ja sitä putkea myöten polttoaine pumpataan alasäiliöstä noihin lasisäiliöihin. Lasisäilijöiden yläosasta lähtee paluuputki takaisin, eräänlainen ylivuoto kun lasisäiliöt ovat täynnä.
    Letku jolla tankataan lähtee tuon mittarin alta. tuo viiksi on katkaisin, pistoolissa ei ole katkaisua.
     
  4. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    viewtopic.php?f=42&t=230435&start=120

    Tuolta löytyy kuva minun bensamantasta.

    Sinulta näyttää puuttuvan tuosta juuri se putki, jonka päällä tuo pumppu on. Siinä putkessa on pakoputken laippaa muistuttuva laippa ja sitä putkea myöten polttoaine pumpataan alasäiliöstä noihin lasisäiliöihin. Lasisäilijöiden yläosasta lähtee paluuputki takaisin, eräänlainen ylivuoto kun lasisäiliöt ovat täynnä.
    Letku jolla tankataan lähtee tuon mittarin alta. tuo viiksi on katkaisin, pistoolissa ei ole katkaisua.
    Se messinkinen välikappale pumpun ja säiliöiden välistä jossa letkun lähtö on, näyttää puuttuvan myös
     
  5. usvamoppe

    usvamoppe 1st gear

    Kiitos Adventurer, E.B.Ford ja monet muut Yv:n laittaneet. Kaveria ei näköjään jätetä. Tuli paljon virtaa projektin eteenpäin viemiseksi.

    Jos jollakulla joutilaana nuo A:n luettelemat osat tai joku niistä pukkaa yv:tä tai 0500-900277

    Ja jos joku tarvitsee juuri nuita minun osia. Otan päikseen vaihdossa peltikuorisen 70/80 lukuisen bensa mittarin somisteeksi.

    Kiitos
     

Kerro tästä muillekin!