VanHan sivut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vantaan Harrasteautot ry', aloittaja fe390, 21.6.2004.

  1. fe390

    fe390 Gearhead

    http://www.vanhary.org/Galleriat/Kerhoilta2000/

    Jumakekka! Meikäläinen onnistui luomaan kuvagallerian VanHan sivuille ihan itse!
    Vielä on sellainen ongelma, että en osaa tehdä sivuilla linkkiä galleriaan, mutta ehkäpä se siitä.

    Kuvien laatu lisätyssä galleriassa nyt on tosi heikko, mutta pääasia että homma saadaan pyörimään.
     
  2. fe390

    fe390 Gearhead

  3. fe390

    fe390 Gearhead

    No niin, nyt onnistuu jonkinlaisten tekstienkin väsääminen sivuille.

    Pyrin pitämään niitä ajantasalla ja päivittämään aina tarpeen mukaan.
    Kuvia ja tarinoita voi lähettää taas entiseen tapaan info(a)vanhary.org
     
  4. fe390

    fe390 Gearhead

    Vantaan Cruising-kuvia lisätty.
     
  5. fe390

    fe390 Gearhead

    Kuvia ja uusi kerhotapahtuma lisätty 3.5.2009
     
  6. fe390

    fe390 Gearhead

    Avaussivulle luotu uusi ilme. www.vanhary.org

    Sivun tekninen toteutus on vielä pahasti vaiheessa, mutta enköhän minä sen saa toimimaan.
     
  7. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Hieno on!

    Kuvagallerian kansio -> Stadin Cruising Heinäkuu 2009 ei jostain syystä toimi...
     
  8. fe390

    fe390 Gearhead

    Muutkin valittaneet samaa, mutta minulla toimii sekä koti- että työkoneella. En osaa sanoa mistä johtuu. Ehkä selaimesta? Samalla tavalla sen pitäisi olla tehty kuin kaikki muutkin minun tekemäni kuvagalleriat.
     
  9. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Kumma juttu. Mulle antaa seuravan viestin kun anaanko. kansion

    Not Found

    The requested URL /Galleriat/StadinCruisingHeinkuu2009\index.html was not found on this server.

    En tiedä missä sitten mättää.. Mulla on selaimena firefox
     
  10. fe390

    fe390 Gearhead

    Tein vähän muutoksia, toimiiko nyt?
     
  11. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Tuo stadin cruising galleria ei aukea vieläkään...
     
  12. fe390

    fe390 Gearhead

    Ongelmia tuottaa ilmeisesti osoitteessa oleva "heinkuu", eli heinäkuu, kuten kuvatiedostoissa oikeasti lukee.

    Näkymättömyyttä ovat valittaneet vain Firefoxin käyttäjät.
    Yritän taas korjailla jossakin vaiheessa.
     
  13. saab.96

    saab.96 3rd gear

    No nyt keksin syyn miksi se ei toimi. Missään internet tiedostoissa ei saa olla ääkkösiä, eli ei kuvatiedoston nimessa ei missään, joskun omalla nettisivulla painin saman ongelman kas ennen kun keksin syyn.

    Varmista vaan ettei missään siel ole niitä ääkkösiä ja jos on niin muuta ääät aaksi jne.. niin homma toimii taas..
     
  14. fe390

    fe390 Gearhead

    Uusia kuvagallerioita lisätty.
    Vanhat virheet korjaamatta.
     
  15. fe390

    fe390 Gearhead

    Kuvagallerioita lisäilty kesän aikana.
    Lisää kuvia saa lähettää.
     

Kerro tästä muillekin!