Vanhoja joitakin osia olis kohta jouten

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja leksa, 2.6.2016.

Tags:
  1. leksa

    leksa Gearhead

    Olisi tarkoitus jossakin kesän vaiheessa mennä purkamaan ihan loppuun mädänneet vanhat Valianttini osiksi. Tai paremminkin yksi läpeensä mätä 63 ja yksi varaosa-autoksi hommattu 65. Moottoreita en myy koska toinen menee omaan käyttöön ja toista en omista.

    Mutta tarkennetaanpa hieman. Mulla on jonkin verran varastossa osia. On peltiosia ja tekniikan osia. Jos jollain on kiinnostusta Valiant / Dart early koppasiin niin se vaatii seuravan aktiviteetin.

    Mulle tarttee soittaa numeroon 040 582 9708 ja jutella mahdollisesta tapaamisesta ihan siellä autojen varastointipaikalla. YV:TÄ ja sen sellaisia on melkeen turha lähetellä pois lukien kännykkäänikin tulee sähköpostiosoitetta leif@leksanet.com. Whatsapp on myös käytössä.
    En aina pääse heti vastaamaan. En päässyt nuorena, enkä pääse nytkään. Siitä huolimatta.

    Mutta mieluiten ihan puhelimella.

    Ps. Jos joku Valiant/Dart harrastaja tuntee jonkun sellaisen henkilön joka ei vielä ole valaistunut ( vitsi ) niin mulla on yksi 89 mallinen diisseli (6.2) vani myös menossa varaosiksi. Moottori loksuttaa jo omassa vanissani, joten sitä ei enää ole.

    Ps2 Jälkimmäistä ilmoitusta koskee samat yhteydenotto ehdot. Puhelin 040 582 9708.
     

Kerro tästä muillekin!