Vanhoja valokuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.11.2006.

  1. 69

    69 Gearhead

    Tuo kuvassa oleva on kyllä 58. 59 on erilainen puskuri ja rosteria takahelmassa.
     
  2. Fleetline

    Fleetline Gearhead

  3. bootsi

    bootsi Gearhead

     
  4. ET 619

    ET 619 Gearhead

    Sama autohan se on. Tossa näkee hyvin sen choppauksen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Marjakankaalla tää isolohko Chevy oli näiden kuvien otto hetkellä. Muistaakseni auto jäi seisoon ku siihen alettiin laittaa 4-linkkejä ja isoja katu sliksejä. Missähän päin auto nykyisin on?
     
  5. ET 619

    ET 619 Gearhead

    Jatketaan noilla Ylivieskan kuvilla.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. gremlin

    gremlin Gearhead

    Katoskatos, ukkokin paassy Plymouthilla kuviin. Toi kuva on jostain varmaan -80 alkupuolta, vai olisko jopa -70 luvulta? En oikeen edes kunnolla muista tota ton varisena. -80 luvun alkupuolla se maalattiin punaseks.

    Voisko kuva olla jostain Imatran kintaalta? Ukko hurutteli silla varmaan 20v joka kesa Imatran ajoisiin.
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Viime viikolla kavin vahan paikallisessa romiksessa moyhaamassa ja siella oli tommonen umpikylkinen Falcon farmi. Oikeen tehtaalta tullu umpinaisena, ei mikaan jalkikateen tehty vakastys. Romiksen ukko kehui etta on vissiin oikeen enenpi harvinainen malli.
    Oli kylla niin nyrjahtanyt hytti ettei siita enaan saa mitaan, onneks oli, oli niin kiihottavan nakonen etta olis viela voinu tarttua mukaan :lol:
     
  8. montego

    montego 1st gear

    Juup, se tais jäädä vähän vaiheeseen, mun sillonen pitkäkatto oli samassa leipomossa silloi kun Matti aloitti nuo muutokset. Hiukka myöhemmin tämä sama auto oli myynnissä v8 makasiinissa seuraavan omistajan toimesta, edelleen tais olla vaiheessa :oops:
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Siit tiedä, kenellä on rosterii missäkin, mut muistaakseni toi kuitenkin oli 392 hemillä, et '59 se ei liene. Oli kerran Hämeenkyrössä varttimailia vetelemässä, meni alle 20 sekkaa.
     
  10. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Buick on edelleen tallessa samalla omistajalla. Ei ole ajettu vuosiin. Voi olla, että itse olen ollut viimeinen, joka autoa on liikenteessä ajanut vuonna 1994.
     
  11. Remu63

    Remu63 1st gear

    On nämä Classic Chevyt olleet esillä niin pari väriyhdistelmää
    80-luvun alusta

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. petjo

    petjo Gearhead

    Tämä brougham on tietääkseni Riihimäen lähettyvillä erään keräilijän kokoelmissa. Annoin kyseiselle yksilölle apuvirtaa riihimäen katsastusasemalla joskus 90-luvulla.Olin itse omaa autoa leimaamassa ja menin juttelemaan omistajan kanssa. Oli kuulemma hankkinut sen just huutokaupasta Seinäjoelta.Luulisin auton olevan edelleen hänellä, tosin en ole tätä sen jälkeen liikenteessä nähnyt.Tuskin kuitenkaan myynyt sitä!!On vaan ajellut muilla helmillä, joita hänellä on PALJON.
     
  13. Kuvassa nyttemmin jo edesmenneen Kuusamolaisen Ari Granrothin -70 Pontiac Trans am formula 400. Mulla on tästä samasta autosta lukkopelti tarpeettomana nurkissa pyörimässä. Jos joku tarvii voi ottaa yhteyttä.
     
  14. ET 619

    ET 619 Gearhead

    Jatkuu...

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
     
  15. Larry

    Larry Double Gearhead

    Ai kun on hieno pastellisävyinen Barracuda!

    Tässä toinen vähintään yhtä näyttävä. Kuva ei kyllä ole
    kovinkaan vanha.
    [​IMG]
     
    cdv70 tykkää tästä.
  16. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    Olet oikeassa, että se on ´58 ja 392 Hemillä. ´58 oli viimeinen vuosi jolloin MoPareihin asennettiin Hemejä paitsi ´59 Ghia Limot tulivat vielä 392 Hemeillä koska niiden valmistuminen kesti varsin kauan kun ne lähetettiin Torinoon Italiaan jatkettavaksi. Itse asiassa omanikin on todellisuudessa ´57 johon vaihdettu ´58 keulan palat ennen asiakkaalle luovutusta. Uskomattoman hyvä muistisia olette kun muistatte kuinka kovaa se kulki vartti mailin 15 vuotta sitten. Ja Vernado De Hoton kysymykseen, että koska nähdään liikenteessä niin en osaa antaa muuta vastausta kuin, että menee useampi vuosi.
     
  17. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    No kas, itse itselleni vastaten. Vielä löytyi kourallinen kuvia.

    Seinäjoki räk reis -kisat joskus 80-luvulla:

    [​IMG]
     
  18. coistinen

    coistinen Gearhead

    Lainasin :)
     
  19. Larry

    Larry Double Gearhead

    Onkohan tuo Javelin maalattu joskus myöhemmin keltaiseksi?
     
  20. raggar

    raggar Gearhead

Kerro tästä muillekin!