Vanhoja valokuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.11.2006.

  1. Remu63

    Remu63 1st gear

    Pari 80-luvun alun Swinger-kuvaa
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    on muuten Continental eikä köyhismalli Permiäär missä ei oo avattavaa takaikkunaa.

    LISÄÄ YSÄRIPASKAA!!!
     
  3. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Dartti kuvas valo tekee tepposet, eikä itäväylällä taida edes olla keltaista viivaa?

    Ei oo Lincolnissa avattavaa takaikkunaa, eli on "köyhis"malli ja Nikellähän toi nykyään on tallessa. Mistä saakin hienon aasin sillan pariin `70 Suomi kuvaan niitten tiimin sivuilta:
    [​IMG]


    [​IMG]
     
  4. MercComet

    MercComet Gearhead

    Systerin arkistoa kasari-meiningein. Jossain muussa topicissa olikin juttua muistoihin vaipuneista lehdistä. Tässä liikkuva "Slow Down"-myyntipiste jäähallilla (ACS)! :D

    [​IMG]

    Saattoi olla mun ottama kuva...?
     
  5. stroker56

    stroker56 Gearhead

    ^^ Jep jep Pompperi käynyt "perhealbumilla".
    Cuda reissukuva on Ahvenanmaalta 80 luvun alusta,383 Mangnumilla ja nykyään Turun lähistöllä purettuna.

    68 GTS ässä Vuosaaren neitsarilta 79, talviautoilua parhaimmillaan.
    Alla kuvassa GTS ässä paremmin ajan hengessä ja taas kerran Ahvenamaalla.

    [​IMG][/img]
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    '70 Swinger 340 tullut maahan 10 kpl uutena. Lisää Swingereistä ja GT darteista http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=69942.
     
  7. xmopar

    xmopar Gearhead

    Itse asiassa noita -70 340 Swingereitä tuli maahan n. 27-28 kpl. Faktat löytyy yli 20 autosta.
     
  8. superB

    superB 1st gear


    vanhaa tietoa :D
     
  9. Fuell

    Fuell Gearhead


    Eiku 75 vuodelta on toi talviauto kuva,kodakki on painanu tou 75, mut olisko ollu lunta noin paljo toukokuussa.Onko sul toi sininen lappari viel tallessa, mul on toi karvahattu nytkin päässä!!Heh!:)Jaa nythän mä hokasinkin et mutsi on varmaan teettäny noi vasta toukokuussa!:)
     
  10. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Uutta tietoa :D No, ilmankos minunkin tiedossa oli 8-9 autoa saman aikaisesti, joista 4 tuttavapiirissä.
     
  11. ´71 formula

    ´71 formula Gearhead

    Näin muistan itsekkin lukeneeni jostakin 70" julkaisusta (Teniikan maailma?) 71 olisi tuotu hiukan alle 10kpl
     
  12. fmila

    fmila Gearhead


    Sorry C-barge, mut toi Askon Dusterikin oli alkujaan 3-lovisella lattiamanuaalilla.

    Vaihtoi 4-lovisen siihen Pellen Valiantista, eli siitä 66:ta jota Bege ja kumppanit rakensi Monte Carloa varten joskus 67 ja jonka ajoivat kuitenkin sillä Barracudalla. Monten jälkeenhän se tekniikka palautui Valluun ja Cuda takas Bernerin haltuun vakio tekniikalla. Pelle vaihtoi sen rallitekniikan Vallusta muille ja teki siitä "vakio" 273:n kun sille oli ostaja joka sen välttämättä halus, mutta rahat ei sitten riittäneet edes tähän halvennettuun versioon, vaan Vallu piti hakea takas himaan
    :mad: :mad:

    No noi kuuluu sit taas toiseen tarinaan, pitäis kait sekin joskus kirjoittaa ennen kuin kaikki unohtuu...

    t. AM
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos Antti tosi vanhoista muisteloista. Muistat tietty Cederin, mutta muistatko Harry Niemisen?
    rinnewood ja muut Sherockit vois nuuskia onko Harri Niemisen Cuda ex Harry Niemisen? Olen molempien kanssa puhunut aiheesta 80luvulla.
    Jaa sit noi 340 Swingerit. Nussitaan pilkkuja. Oisko autolehti tarkoittanut että 71 malleja tuli alle 10? Silloin kuin em Vartsikan Essolle ajettiin missä niitä oli 3 mä tiesin niitä silloin yli 10kpl, vaikka eivät kaikki olleet "harrastajilla".
     
  14. Liekki

    Liekki 3rd gear

    Olen jonkun aikaa seurannut tätä foorumin mielenkiintoisinta topickia ja nyt vihdoin saan laitettua omia vanhoja kuvia näytille. :D Linkin takaa löytyy kuvia vuoden 2000 Forssan Pick-Nickistä. Löytyy varmasti monia tuttuja menopelejä.

    http://liekki.galleria.fi/kuvat/Forssan ... ck%202000/
     
  15. harri60

    harri60 Gearhead

    Majoitettiin samalla omakotitalon pihalla Niemisen porukan kanssa :D Oli muuten yöpymispaikat varsin tiukassa ja päästiin heidän ansiosta samalle pihalle nukkumaan.
    Taisi olla niitä aikoja, kun ajettiin perjantaina töiden jälkeen Helsinkiin cruisinkiin, sieltä yöllä Hankoon ja sunnuntaiksi Forssaan 8)
     
  16. MercComet

    MercComet Gearhead

    ^ Minä tai kaksoisolio ollut näemmä paikalla? :eek:
     
  17. Liekki

    Liekki 3rd gear

    :eek: Jaa esiinnykkö jossain kuvassa vai onko kuvat samanlaisia mitä sulla? :D
     
  18. Liekki

    Liekki 3rd gear

  19. Remu63

    Remu63 1st gear

    80-luvun tyyliä,vai sen puutetta :eek:
    [​IMG]
    Mustang Koskenpäässä 1985
    [​IMG]
    Pontiac LeMans Turussa 1985
    [​IMG]
    Fury 80-luvun alussa
     
  20. MercComet

    MercComet Gearhead

    '91 näkemyksiä truckeista Stadin cruisingeissa ja Messukeskus kokoontumispaikkana:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Paikalla en muista olleeni, mutta saattaisin minäkin olla? :lol:
     

Kerro tästä muillekin!