Vanhoja valokuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.11.2006.

  1. fe390

    fe390 Gearhead

    Mä Katsoin myös että onko se MercComet kun Forssassa kävelee.

    Tuo Messarin Cruising, ei sulla ole kuvaa isosta vihreästä Econolinestä? Korke ja pitkä malli, melko isoilla pyörillä. Olin siellä sellaisella ja autosta on valitettavan vähän kuvia olemassa.
     
  2. GMPP

    GMPP 1st gear

    Eka autoni...toi Fury III, ei noviisi saanut liikenteeseen, mut sai osina omat pois... :rotfl:
     
  3. fisu

    fisu Gearhead



    [​IMG]

    sama paikka ja aika 8)
     
  4. fisu

    fisu Gearhead

  5. tammercity

    tammercity Gearhead

    Hei hei.. eipäs sotketa Turkua ja Tamperetta sekaisin.

    Hakametsän jäähallilta tuo on 8)
     
  6. Remu63

    Remu63 1st gear

    :oops:
    Tampereeltahan tuo kuva tietysti on.
     
  7. MercComet

    MercComet Gearhead

    Meikäläiseltä näyttää tosiaan - muistikuvaa vuodesta 2000 ei kuitenkaan ole?

    Ei valitettavasti ole ecosta kuvia. Itse hopealla camarolla cruisingeissa! Yritystä on edelleen "mukana henganneen" naisväen kuvia saada haltuun noilta ajoilta. Mielenkiintoista settiä olisi V8:en matkasta (Stadi, Vantaa, Porvoo, Jäke, Hkää, Riksu, Valkeakoski, Toijala, jne...).
     
  8. jamo78

    jamo78 1st gear

    Onko tuosta mussesta kellään mitää tietoa enemmän?

    oli mulla toissa kesänä melko raatona hetken aikaa pihassa...
    Missä majailleen nykyisin?
     
  9. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Tää tuli mulle GS Buikin vaihdossa ja pysyi tallissa talven yli ja vaihtoi omistajaa heti lumien sulettua.Ajoin autolla n.100 km.Koneena oli tuolloin Buikin 455.
    Tässä silloisessa "kullitetussa" asussa ehkä kevät 1999

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Kyllä se näkyy jo tossakin tein Esalle takavalo muutoksen ja sovitin takapuskurin.Sittemmin ostin auton ja muuttelin sitä lisää....


     
  11. Remu63

    Remu63 1st gear

    ACS parkkikselta 1981
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Remu63

    Remu63 1st gear

    Hauskaa Juhannusta 8)
    [​IMG]
     
  13. RNC

    RNC 1st gear

    Tuota 69 cougaria kävin pari viikkoa sitten katsomassa. Vielä samassa fleikki kuosissa, ehtaa nostalgiaa. Ollut samalla omistajalla vuodesta 1982. Nyt ehkä myynissä jos joku lupaisi että ei entisöisi sitä..
     
  14. deuceman

    deuceman 1st gear

    Re: tämmösiä löyty albumista

    missähän toi vani nykyisin luuraa,on meikäläisen alunperin kyhäämä -82.ja oli acs näytillä -83.paljon on vielä tunnistettavia juttuja jäljellä.
     
  15. Remu63

    Remu63 1st gear

    Keväällä olis voinut vaikka ruveta hieromaan kauppoja,enkä olisi harkinnutkaan entisöintiä!
    Samaisen 1981 vuoden näyttelyn parkkikselta tämäkin.
    [​IMG]
     
  16. Remu63

    Remu63 1st gear

    Stadin cruisingeista 1984-85
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. RNC

    RNC 1st gear

    Sama vika mulla, ei juuri nyt olisi paikkaa ja rahaa lisä kalustolle. Toivottavasti auto löytää hyvän kodin.
    Ps ei sulta löytyisi yhtään kuvaa legendaarisesta "paskapönttö Kadetti".
     
  18. ari vw

    ari vw Gearhead

    Juu-muistan sen,oli siilitiellä parkissa 80-luvun lopulla ja liikkui itä-helsingissä muutenkin...
     
  19. Remu63

    Remu63 1st gear

    Ei ole kuvaa,liekö olen nähnytkään? Nimestä päätellen tuon muistaisi?
     
  20. RNC

    RNC 1st gear

    Mattamusta A-Kadetti, täysin lommoilla oleva ulkokuori + WC-kannet kattoluukkuina. Joskus vuoden 85 jälkeen pyöri jenkkitapahtumissa.
     

Kerro tästä muillekin!