Vanhoja valokuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.11.2006.

  1. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    camaro

    Se punanen camaro tuolla alussa(NHM-9), on samainen josta tuli myöhemmin Kauppilan 9-sek.kuljetin.
    Itelle jääny jotain traumoja tosta kun se lähes aina tiputti meidät n.2/10sek. turvin...Se oli hieno, mutta silti...
    Komeita kuvia
     
  2. Ralliperuna

    Ralliperuna 1st gear

    Jos joltakulta löytyis arkistojen kätköistä vanhoja kuvia tai historia tietoja mun Mustangeista, niin ottaisin mielelläni vastaan !!!

    Mustang HT -67 JXA-26 Punanen (tullu Suomeen -93)
    Mustang HT -70 ZFO-91 Väritys vaihtunut kerran vuodessa. (ajettu kiihdytys kisaa -90 luvulla)

    arska.malinen(ät)kolumbus.fi
     
  3. Hienoa että Dusteri on taas nipussa, on jäänyt jostain syystä mieleen mokoma vekotin, kuten moni muukin Järvenpään tallilta.
     
  4. mke77

    mke77 Gearhead

    juu täällähän se... voin jahkata jos omistaja haluu laittaa ite!! omassa varastossa ei jostain kumman syystä ole yhtään kuvaa :eek:

    mut yht hienos kuosis on edelleen 8)
     
  5. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

  6. f-85

    f-85 Gearhead

    Bootsin kuvissa oli myös Timpan ´65 Chevelle 396. Josta hajos laatikko sunnuntaina Motoparkista tullessa. Toisen Timpan granadalla chevyä hinaillessa saatiin mukavasti juhannusliikenne kerättyä kasaan. Muilla oli kiire, meillä ei :eek:
     
  7. sixpack

    sixpack Gearhead

    AJO-1

    Terve!

    Kiitos hienoista kuvista heti alkuun!

    Tuo Ajo-1, on Dodge Coronet Custom -72. Oli varustettuna aikoinaan 400 ahdetulla myllyllä. Auto on ollut viimeiset kymmenen vuotta Valkeakoski - Riihimäki akselilla, kaverini ja minun omistuksessa, jota ennen Tampereen seudulla. Olisi kiva tietää, minkälaisia aikoja Dodgella ajettiin ahdettuna ja muutenkin sen historiasta. 90-luvulta lähtien auton historia onkin tiedossamme. Erikoiset kilvet (AJO-1) selittyvät sillä, että auto on ollut uutena liikenneministeriön virka-auto.

    Viimeiset kymmenen vuotta auton tekniikkana on ollut 440 sixpack + 727 + 8 3/4". Viime kesänä vaihdoimme sixpackin pois säätö ongelmien takia. ( Sixpack edelleen tallessa, muttei myynnissä 8) ) Muutoin auto on kokolailla samoissa kuosissa kuin kuvissa. Tällä hetkellä auto on talvisäilytyksessä ja kone taas jälleen kerran pöydällä....

    Potkua ei ole ikinä riittävästi :lol:
     
  8. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Re: AJO-1

    En sentään vannomaan ala, mutta koska moottorin kokokin jäi näköjään oikein mieleen (400 cid) niin väittäisin että auton aika varttimaililla Seinäjoella oli tuolloin 13.3 sekuntia. Sitä en tosin muista että ajettiinko aika lajittelussa vaiko itse kisassa.
     
  9. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Lisää vanhoja valokuvia!

    Finnshark-foorumilla on pitkät litaniat vanhoja valokuvia* jenkkiautoista, vaikka palsta on periaatteessa vain Corveteille. Laittakaas nyt täällä paremmaksi, eikös tämä ole kuitenkin palsta jossa kaikista jenkkiautoista kirjoitellaan!

    Mä oon jo käynyt läpi kaikki mun vanhat albumit, eikä enempää löydy. Mutta kait nyt sentään suomenmaasta kuvia löytyy enemmänkin kuin mitä tähän ketjuun on tähän mennessä saatu. Vai onko vanhojen kuvien käyttöoikeus Suomessa vain Mobilistilla?

    *Finnsharkin vanhoja kuvia pääsee katselemaan jos vaivautuu rekisteröitymään. "Hiekkalaatikko"-osiossa on "Nostagiakuvia" ketju, josta kuvat löytyy.
     
  10. dodgecoronet

    dodgecoronet 3rd gear

  11. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Re: ajo-1

    Tollo kun olen, niin en hoksaa mistä tuossa linkissä löytyy vanhoja valokuvia.

    Coronetin kuva taas on aika pieni, olis mukava nähdä vähän isompana.
     
  12. tammercity

    tammercity Gearhead

    Re: ajo-1

    Klikkaa sinne Bilder kohtaan 8)
     
  13. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

  14. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    http://s107.photobucket.com/albums/m313/Jonimac/wanhat/

    tuossa muutama scannattu kuva isäukon albumista. jostai 80 luvulta. perhana ku skanneri oli jotenki hämysti epäkunnossa ni ei saanut skannattua isoja kuvia ollenkaan. pakko yrittää taltioida uudelleen noi kuvat + muut. varmasti löytyy jonkun ODläisen nykyistä kalustoakin 8)
     
  15. Polara-73

    Polara-73 Gearhead

  16. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Aivan loistavia kuvia, Polara-73! Itsekin olen joskus takavuosina notkunut tuolla Helsingin näyttelyn parkkipaikalla...
     
  17. 383

    383 Gearhead

  18. Makinpa

    Makinpa 1st gear

  19. hot rod

    hot rod 1st gear

  20. patsuli reising

    patsuli reising 1st gear

    Aivan mahtavia kuvia !! Onkohan kellään havaintoo tuosta loppu pään kuvasarjan -66 Impalasta jonka koria nostetaan rungolta? Väri nimittäin just sama ihanan vihree joka pilikistää oman Impalan mustan flaken alta tai mittee siitä nyt ennee on jälellä ja maskissa täsmeis kolome reikee tuohon vanhemman merkkiin.
    Oisko ollu kilpi tossa kuvan autossa valkopohjallinen NJA-84 ja sitä ed ollu GBO-93 ?? kuka tietää?? vastatkee ihmessä jos jollain tietoo..
     

Kerro tästä muillekin!