Vanin öljynlauhdutin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Stargraft-91, 12.10.2002.

  1. 454SS

    454SS 3rd gear

    kaikki hydrauliikka liikkeet pystyy tekemään moisen homman, jos vaan halua löytyy. mulle tehtiin ýhdet putket uusiksi käyttäen vanhoista ainoastaan nipat. putkien seinämävahvuus tuli hieman alkuperäisiä paksummaksi
     
  2. 0213

    0213 1st gear

    Nostetaas vanha juttu taas ylös . Elikkä öljynlauhduttajan putket voi siis ottaa pois ja tulpata reijät. Ajattelin vaan että kun 2002 ollaan oltu tätä mieltä niin kai se sit pätee vielä tänäänkin? :eek:
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei voi tulpata ihan tosta vaan vaan pitää tietää mitä pitää muuttaa.
    Ite en tiedä kun klemmareilla on toi öölinjäähyletkusto tällä hetkellä "väliaikaisesti" nipussa jo kolmatta vuotta :rotfl: . Ei mulla ole öölinpainettakaan kuin pikkasen alle 40psi:tä eli vähän yli puolet enemmän kuin ahtopainetta :rotfl: .
     
  4. 0213

    0213 1st gear

    Eli vaikuttaa öölin liikkumiseen pahasti jos ei pääse kiertämään.Taitaa sit munkin pakko mennä hydorille uutta letkua prässäämään. :x Vai on sulla letkuklemmareilla pysyny kasassa. Mullakin on vaan pieni reikä siinä alumiiniputken kurvissa mikä lauhduttajalta lähtee. Ja siitä pistää sitten ööliä oikeen kunnolla pihalle että kyllä siellä vähän ainakin painetta on.Kävi kanssa mielessä että jos väliaikaisesti koittais laittaa siihen jonkun kumiputken klemmareilla. :soosoo:
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Vedin ihan pokkana ne orkkis metallivahvisteiset kumiputket poikki ja kun nuukuus iski niin sorvasin sopivat holkit siihen väliin ja klemmareilla kiinni väliaikaisesti. Nuukuus jatkuu edelleen kun klemmarit toimii :rotfl: .
     
  6. T.N.T

    T.N.T 1st gear

    Onkos nuo lähdöt lohkossa ja jäähdyttimellä minkä kokoset? Ja onko 6.2 ja 6.5 moteissa eroo noilta osin? Ittellä kun on 6.2 jäähdytin ja 6.5 kone...
     
  7. 0213

    0213 1st gear

    Itellä ainakin on 6,5 koneessa erillaiset lähdöt. Mutta kyllä helpoin konsti on mennä hydrauli liikkeeseen vanhat putki/letku hässäkät mukana . Ite sain 50 e molemmat letkut .
     
  8. choppers

    choppers 3rd gear

    ite olen ajellu 150tkm ilman ongelmia(liittyen asiaan :) ). letku lähdöt lohkosta tulpattu ja suodatinjalasta suodattimen alta "tulppa" poistettu!
     
  9. speedy

    speedy Double Gearhead

    Jimmyssäni hikoili jo aika pahasti , kysely us-partsiin josta luvattiin kahenviikon toimitusajalla maailman kalleimmat letkut, parille olisi tullut hintaayli 300e !! pojilla taas hinnoittelussa huikeat kertoimet!
    Onneksi löyty kokkolan perältä pieni putiikki jossa homma hoitui, 57e tuli parille hintaa, ja tulee kestämään tämän romun elämän loppuun asti :)
     
  10. controller

    controller 1st gear

    Oisko kellään tietoo mistä löytys 2001 6.5TD vaniin uusi öljynjäähdytin? Jopa US-parts möi eioota.
     
  11. Chevy98

    Chevy98 1st gear

    Vähän myöhässä vastaus mutta Rockauto.comista ainaskin näytti löytyvän
     

Kerro tästä muillekin!