vanin seisontajarru

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja meitsi83, 16.3.2019.

  1. meitsi83

    meitsi83 1st gear

    ongelmahan muuten ratkesi ja syy oli liian pitkä jousi kuskinpuolen vaijerissa. vaikka jousi oli täysin kasassa niin ei siltikään kiristäny paloja. nappasin 5cm pois niin sit lähti pelittään.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kuin tyhmiä ihmiset oikeesti on? Tässäkin ketjussa useempi ku yks tarjoo käsijarruongelmaan kehintäruuvista kiristämistä. Tai ainakin peesaa hienoa ideaa. Ei voi ajattelu olla niin vaikeaa.
     
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead


    Meitä kun on moneen junaan ja ei tuntemattomien taitoja tiedä? Siihen lisää kohtaamat tapaukset kun on kasattu "laahaavana" mutta onkin laahannut vain siihen kynnykseen, ja ihmetelty heikkoja jarruja.
     

Kerro tästä muillekin!