Vannekysymys Dart '66

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja eksportti8, 2.3.2011.

  1. eksportti8

    eksportti8 1st gear

    Tarvis saada darttiin kesäksi uudet pyörät ja vanteiden kanssa tulikin tenkkapoo. Pikkujaolla ei paljon vaihtoehtoja ole, malli olis AR:n Ansen Sprint tahi Outlaw2, saatavana vain 0 mm offsetillä. Sprinttejä sais US Partsista, mutta vain 15 ", taitavat olla liian isot?
    Onko tietoa, kokemusta tai molempaa minkäkokoiset vanteet passaisivat? Nykyisin takana slotit 14 " ja edessä peltivanteet 14", niistä ei mitään tietoa offsetistä tai muustakaan.
    Näitä jo katselin, se sopivuus vaan arveluttaa: http://www.summitracing.com/parts/ARE-624769/
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    no mulla valdossa 7x15 mopen policet ja mukavasti sopii.
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Et:stä kiinni, muistikuvan mukaan esim. 7x14 Wolfrace ei sopisi early A-bodyyn...
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla oli -64 vallussa 7x15 edessä,en muista mikä bs oli mutta hyvin mahtui
     
  5. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Mulla on 7/14 wolfracet 66barrassa edessä ja takana,hyvin mahtuu.
     
  6. kinde

    kinde Gearhead

    Se kyllä usein riippuu minkä renkaan siihen vanteelle pujottaa.
     
  7. linttaritari

    linttaritari Gearhead

    V. Vanteet

    off set + > 0,menee vaikka 15",riippuu tietty renkaan leveydest eteen ei yli
    205, taakse 235 riippuen offsidesta...
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Mä meinaan laittaa taakse -66 barraan 255/50-16. Mittailin et HYVIN mahtuu. :lol:
     
  9. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mahtuuhan ne, ittelläkin on -65 Valiantissa 245/60/15 ja reilusti menee. Rupiaa vaan oleen aika tarkka vanteen offsetistä :)
     

Kerro tästä muillekin!