Veneen bensan suodatin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja renttu81, 24.4.2018.

  1. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Paljos tuommonen öljyfiltterityyppinen kestää painetta ja oliko se/ne veneessä pumpun imu vai painepuolella?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Riippuu veneestä tietenkin mutta kyllähän öölifilsu sietää helposti 10 baariakin.
     
  3. hantta

    hantta Double Gearhead

    Se riippuu, onko se laitettu imu, tai painepuolelle ;)
     
  4. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ja vanhan liiton veneessä se on oletuksena imupuolella.
     
  5. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Kiitos.
     
  6. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Eli tarkoituksenas ois tuoomen heittää ruiskuun siirtymisen yhteydessä "keräyssäiliöksi", vaikka tankin muodosta johtuen ei sitä välttämättä tarviaisikaan. Samalla saa paluulinjan heitettyä siihen, ettei alkuperäiseen tankkiin tarvitse kajota. Eli tankki->vedenerotin/paluulinja->pumppu ja 100 micronin suodatin. Kokeillaan tuollaisella kombolla kun tulee ajankohtaiseksi. Tankki on tässä setupissa ylinnä, eli vedenerotin on käytännössä täynnä koko ajan. Ja kyseesä 1.8 litranen n.140hp vakio kone. Luulis riittävän.
     

Kerro tästä muillekin!