verhoilijaa tampereen seudulta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja M, 4.9.2012.

  1. M

    M Gearhead

    gmc:hen pitäisi löytää 70-luvun psykedeelistä kangasta asunto-osan penkkeihin/sohviin. ja paikka joka tekis verhoilutyön... ideoita?
     
  2. Jukka

    Jukka 3rd gear

  3. M

    M Gearhead

    kiitos. tämä olikin tuttu tapaus, jonka olin auvoisasti unohtanut.
     
  4. 69

    69 Gearhead

  5. plymouth 71

    plymouth 71 1st gear

    autoverhoomo stailaaja ky. itse ainakin olen palveluun ja lopputulokseen erittäin tyytyväinen :)
     
  6. SB 340

    SB 340 2nd gear

  7. annaverna

    annaverna 1st gear

    http://www.designeugen.com/
     
  8. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Eugeni laitteli kans ´cudan vinyylikaton, hyvä tulos, ei voi muuta sanoa. Tekee varmasti, mutta ei ole halpa ja työtä tuntuu olevan paljon. Omaa kun hain sieltä pois, niin verstaalla oli ihan uutta avomesee :eek: , jonka sisustuksen väri ei ollut omistajaa miellyttäny, vaan teetti tuolla mieleisensä.
     
  9. belve70

    belve70 1st gear

    Pisteet Eugenille. Teki mulle joskus Monacoon sisäkaton verhoilun, loistavaa työtä. Kuten muissakin autoissa, joita hallissa katselin.
     

Kerro tästä muillekin!