Vesipropun irtoaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tabs, 18.9.2013.

  1. raceman

    raceman Gearhead

    Pistä vesitila Betonia täyteen, niin ei haittaa vaikka proppu ei pysyiskään kiinni :D :rotfl:
     
  2. tabs

    tabs Gearhead

    ^No se! Olisko jääny lohkobetonia? Vai meniskö ihan perus vetonitilla...
    Äsken könysin tuolla Chargerin alla ja totesin ettei sovi, eikä mahdu PERK!
    Täytyy ottaa koneen kiinnike pois edestä...
     
  3. -TH-

    -TH- Gearhead

    Re: Vesiplommin irtoaminen


    Juu, irti on lähtenyt ja joskus nuo on vaan kusseet allensa kun roppu on joko lahonnut sisäpuolelta puhki tai ollu kurjasti kiinni. Toki moparithan tunnetusti kusee vettä vaikka ottasit pyöränmutterinkin irti.... :rotfl: Voihan se olla että metalli on jotain epäsopivaa, marineroput ei lahoa niin helposti.
    Tietysti jos ropunkolon saa putsattua tosi hyvin, niin siihen vois kokeilla sitä loktiten punasta laakerilukitetta, se on tyjyä liimaa.
    Mulla ei oo yhdestäkään sevystä lähteny irti, koskaan.
     
  4. Blower 69

    Blower 69 2nd gear

    No kyllä se roppu vanhuuttaan lahoaa "sivvynki" koneessa,tai ainaki luulisin niin...

    Mä taas oon pysyny kokonaan irti noista seevyistä...
     
  5. SamiL

    SamiL Gearhead

    Meilläkään ei ole koskaan mistään vehkeestä lähtenyt pakkasproppu irti, ei edes Mopareista, joita joskus harrastuksen alkuaikoina tuli kokeiltua. Fordissa kerran tuli yhteen ruostereikä keskelle, mutta ei sekään irronnut olisi. Keskeltähän ne yleensä ruostuvat eikä reunoilta. Aika matalan näköinen se kuvan proppu. Semmoisen täytyykin olla supersuorassa ja juuri oikeassa syvyydessä pysyäkseen paikoillaan.
     

Kerro tästä muillekin!