Vetokoukun merkinnät?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja fudge85, 26.9.2010.

  1. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Elikkäs miten nuo menee? Tai miten ne suomennetaan ku ekan lukemat on 5000 lbs. ja 10 000 lbs. ja sitte se seuraava pari on 500 lbs. ja 1000 lbs.

    auto on -96 tahoe
     
  2. kuutio

    kuutio Gearhead

    Luulis että noi isommat on kärryn kokonaismassaa ja jälkimmäiset aisapainoa... mutta itelle iso kysymysmerkki on noi nykykoukkujen D-arvot, osaiskohan joku niitä suomentaa?
     
  3. Pertura

    Pertura Gearhead

    Jep, eka lienee paino ilman "Weight Distributing"ia ja toka sen kanssa. Eli jos on tämmöiset

    [​IMG]

    tangot kiinni jotkaa jakaa painoa myös auton etuakselille, saa kärry olla painavampi ja aisapaino isompi.
     
  4. fudge85

    fudge85 Gearhead

    kiitoksia vastauksista..!! Mutta saanko selko kielellä.. melekonen kyntäjyrä oli tossa kuvassa.. pitäis kato käyttää leimalla tahoe keskiviikkona että saa suomen kilvet niin ajattelin vaan kysellä ja varmistaa että katsuri laittaa oikeat arvot paperiin... eli 4500kg saa tahoella vetää? kö
     
  5. fudge85

    fudge85 Gearhead

    sori en lukenu tarkasti, aisapaino.. sillo se olis järkevä lukema toi 500 lbs. :oops:
     

Kerro tästä muillekin!