Vetolevy ja vaihteisto kysymys (TH-350)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 4x4_76, 31.10.2003.

  1. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Mikä aiheuttaa vetolevyn hajoamisen? Veljen autosta meni paskaks,oli enää n. 25mm ennenkuin olisi ollut kahdessa osassa. Oli lähtenyt halkeamaan kampiakselin ympäri.
    Pääseekö turbiini tulemaan ulospäin jos vetolevy joustaa tarpeeksi? Näytti ainakin siltä että turbiinin kaula oli luistanut pois öljypumpun käpäliltä.Ainakin vaihteet olivat hävinneet, ei mennyt eteen eikä taakse.

    Toinen kysymys, voiko lyhyeen 350 laatikkoon vaihtaa pitkän hännän? Käsittääkseeni ainoa ero on akselin pituudessa.

    _________________
    Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: 4x4_76 2003-10-31 14:04 ]</font>
     
  2. tuomitee

    tuomitee 3rd gear

    vastaus toiseen kysymykseen: kyllä hännän voi vaihtaa pitää vaihtaa pitkän akselikin sinne.. ei pitäs olla mitään muuta eroa.. pitäis itekkin vaihtaa pitkän tilalle lyhyt häntä..
     
  3. SamiL

    SamiL Gearhead

    Kuinka pitkän tilalle kuinka lyhyt? 6 vai 9" Minun pitäisi taas saada lyhyen tilalle pitkä.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Virossa ne tekee niitä pidennysleikkauksia!
     

Kerro tästä muillekin!