vettä myllyyn

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja artolainen, 30.8.2007.

  1. artolainen

    artolainen Gearhead

    joutessa tulee kuljailtua kaikkea sellaista mistä ei välttämättä ymmärrä pätkääkään :odroll: mutta kokeilla pitää :D Olen värkänny vesi ruiskuja 302 koneisiin ja törmäsin semmoseen pikku ongelmaan ,Koneeseen kun lisätään vettä polttoaineen kanssa niin anturit väittää että laihalla mennään :argue: ja tunkee sitten lisää soosia syötäväksi, jolloin päästöt on sitä mitä sattuu. Toisessa koneessa on eräänlainen mekaaninen ruisku ja se toimii hyvin veden kanssa. Mahtaisiko ongelmaan olla ratkaisuna kaksi erilaista lambda- anturia joista toinen toimii normaalina ja toinen veden kanssa :eek: :eek: koneet ei ole viriviri vaan vähän yritetty kaunistella tehtaan jälkiä. kohtahan tuo tietty talvi alkaa hidastaa meikäläisen viriketoimintaa ja voi taas alkaa etsiä niitä kadonneita lämpöjä :rotfl: :rotfl:
     
  2. Kintus

    Kintus 1st gear

    eikös näistä vesi-dieseli sekotuksista ollut juttua edellisessä Tuulilasissa tai Auto-Bildissä??

    koitan löytää jostain... :-?
     

Kerro tästä muillekin!