Vielä museokatsastuksen vaatimuksista.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Batman, 12.12.2002.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Väriä saa vaihtaa, kunhan on ollut saatavilla ko. malliin, esim isäni museobemari on alunperin ollut musta, mutta nyt on oliivinvihreä. Oma museoauto taas on vähän tummempi kuin alkuperäinen väri, mutta vaikea sitä on tarkastajan todeta jos ei satu olemaan ko. mallin värikartaa mukana. Olettaen tietysti että sama väri on _joka_ paikassa.
     
  2. V8 aspen

    V8 aspen 1st gear

    Helsingin seudun autoharrastajat vai mikä se nyt ikinä olikaan tekee museoautotarkastuksia. Velotus oli muistaakseni 20 e/ hylätty tarkastus ja 70 e hyväksytty mistä saa lapun katsastukseen. Jotenkin näin se oli.
     

Kerro tästä muillekin!