Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. budweiser

    budweiser Gearhead

    Juu, Konit on hyvät ja QA1:set myös tekee ihmeitä. Ajokokemus on tietysti myös hitusen subjektiivinen kokemus, kuka mitäkin kaipaa. mutta itse haen tälläkertaa nyt jotain aivan muuta kuin alkuperäistä ajotuntumaa, enempi sellaista nykyauton jämäkkää ja tunnokasta ohjausta... tilanteisiin joissa autoa viedään "rajoille ja ylikin" … hmm.
     
    Muokattu: 13.12.2019
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Sitä pitää jo jäykistellä koria yms muuutoksia tehdä. Pelkällä simpukalla yms ei saa moista aikaseksi.
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    [​IMG]

    Tärkeintä on ankkuroida orkkis alatukivarret oikeasti paikoilleen. Sen jälkeen tyyli ennen muuta.
     
    C5_Z06, esmi ja TN tykkäävät tästä.
  4. Bukero

    Bukero Gearhead

    sama pätee B-koppaan, oikeat konit alle, tukivarsien puslat kuntoon, järkevä madallus. ettei ohjausvarret joudu hassuun asentoon, simpukka kuntoon(ei mitään ylikiristys virityksiä ja järkevä laadukas rengastus. ei ylileveää ja liian matalaa kumia....
    esim mulla tuossa b-rakkineessa noissa weldin vanteissa ei puntinpunttia ja kahensaan vauhti ei pelota.:D

    kävi esim. koeajolla viime kesänä ns. "oikeaauto(porsse.bmv,merssu)mies"ja totesi että positiivinen yllätys, oli luullut että noissa on vaan se ääni se juttu.
     
  5. Bukero

    Bukero Gearhead

    väittäisin että nykyauton tuntuma vaatii jotain muuta kuin tuollaisen hevoskärry taka-aksilan...eli monivarsi tuennan/erillisjousitus.piste.
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    faffeli tykkää tästä.
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tai sitten menee kauppaan ja ostaa SRT Challengerin.
     
    Gunskynttila, Bukero ja fordgranada tykkäävät tästä.
  8. Z11

    Z11 Gearhead

  9. moparmaniac

    moparmaniac Gearhead

    onks toi apparin takapyöränkaari ihan väärän mallinen vai hämääkö kuvat
     
  10. Z11

    Z11 Gearhead

    Näyttäis ihan siltä, tekstissä sanotaan että vaihdettu quarter drivers side mikä on ihan OK näköinen
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Näpäkkä yhdistelmä vakuuttavilla vetoauton peileillä.

    [​IMG]
     
    C5_Z06, kimmok2014, faffeli ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Sassy Grass.

    [​IMG]
     
  13. TopoTA

    TopoTA Gearhead

    [​IMG]
     
    ramtouch, TN, Jarde1 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Kateellinen letukkamies kommentoi tietenkin konepellin listojen ja etupuskurin istuvuutta...

    Mutta onhan se hieno laite! Ehkä vielä joskus tuollainen itsellekin..
     
  15. Bukero

    Bukero Gearhead

    niin...tosiaan, onhan se vähän rapulla tuo konepellinlista:rotfl:.mutta?

    ps: letukka puuttuu
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Rubber bumber, autossa. Tommosen vaihdan omaani ja maalaan korin väriin. Kun jaksan, ehdin ja rikastun. On hieno kun se nousee tonne ylös.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 19.12.2019
    Peeaa, Z11, K_Sa ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Kelpais kyllä toi dealer tolppakin.
     
  18. TN

    TN 3rd gear

    Kyllä pahalta tuntuu kattoa e-body moparia maatumassa ja vieläpä AAR-Cuda!
     
    malvasto ja esmi tykkäävät tästä.
  19. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    Makia!
     
  20. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    [​IMG]
     
    faffeli ja TN tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!