Melko turhaa vertailua Ceen ja Een välillä. Sama kuin vertailis MACH 1 Mustangia ja LTD:tä. Aivan erit autot ja eri genre.
Hieman vielä off-topic. Mutta jostain syystä jenkeissä C-bodyistä on ajatus, että ne on maantielaivoja, joita ei kannata viritellä tai alustaa parannella. C-bodyistä saa nopeita ja myös hyvin kurveissakin käyttäytyviä. Eräs Imperial 72/73 taitaa olla hurjin tapaus, kun ei Possut pysyny perässä. Mutta tosiaan, E-bodyt on poneja ja C-body 2d HT? Isoveli muskeleita?
Hitto kun en löydä ajovideoita tosta Imperialista. Aikaa jo kummiskin yli 10v kun toi ajo rataa. Siinä on aika reilusti muokattu vakioalusta. Vääntösauvat ja lehdet kummiskin. Toi kokoleveä taustapeili kertoo ettei se huvikseen siellä ole. Ja pitää muistaa, että ei 2d HT C-body ole kuin 50-150kg varusteista riippuen painavempi kuin B-body.
Kellään ois sattunu jäämään ylimääräiseksi johtonippua ja liitintä konehuoneeseen. Pelkästään sille on tarve joka konehuoneessa tulee bulkki liittimen oikeaan reunaan. Sen kautta kulkee lataus, sytys ym. virrat.
Oikealta laskien toinen perä on selvästi Dana 60. Vetoakselitkin ovat huomattavasti jysäkämpää tekoa.
Monellako on tuon väriset housut ja paita? Kengätkään ei varmaan ole kaikilla samanlaiset? Entäs alusvaatteet, vai onko niitä ollenkaan
Onpas hieno kotimainen SE. (Virhe korjattu) https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/Lahnajärvi+Cruising+13.6.2020/IMG_1877.JPG
Mulla ois tuo keskitykkyvartalo ja tuommonen VHT liimakannu 80luvulta. Hiukset tosin puuttuu. Taitaa olla yksi sarja aitoja ss vanteitakin odottamassa kun se vintageaikakausi tulee taas muotiin 2vuoden syklillä.
Avo E- keholle on edelleen käyttöä , lämpötilat alkavat oleen +30 . Loma ilmat ei tästä paljon parane...
Avo-Cudalla uuteen kesäviikkoon. Noita Wingejä en oo koskaan ymmärtänyt, mutta sehän on vaan mun ongelma se.
Nämäthän kuvathan löytyvät Facebookista mutta laitetaan ne tännekin niin saadaan jos ei muuta niin ainakin topicin täytettä.