Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (CTM-55) Lahti 29.09.2018

    [​IMG]

    Plymouth (CTM-55) Haapsalu 12.07.2019

    [​IMG]
     
    Muokattu: 28.3.2021
    TN, 440Mag ja esmi tykkäävät tästä.
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    [​IMG]

    Jos vanhoista ajoista jotain pitää haikailla, niin yksi asia on ainakin autojen maalaukset. Olipa ne tehty maulla tai ilman, niin vaivaa niihin ainakin nähtiin.
     
    ilu100, Kowalski, JYR ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (CYL-9) Haapsalu 14.07.2019

    [​IMG]
     
    TN, Peeaa ja esmi tykkäävät tästä.
  4. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jos olisi niin kuin pakkorako niin kummanko valitsisit ?

    [​IMG]
     
    esmi, TN, K_Sa ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    Plymouth
     
    malvasto tykkää tästä.
  6. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    Dodge ilman muuta, kylkilinjan pokkaus on kaunein koko automaailmassa
     
    arskazone ja 440Mag tykkäävät tästä.
  7. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Plymis.
    Juuri siksi, että ei ole pokkausta.
    :)
     
    PeteKoo tykkää tästä.
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    18 vuotta sitten oli valintatilanne. Vastakkain 1968 Dart GTS 383-4bbl vs 1970 Plymouth Barracuda Gran Coupe 383-2bbl. Olisin halunnut GTS:n (pidän pitkistä pyllyistä), mutta sen omistaja halusikin pitää auton itsellään. GTS oli 6000 eur, GC 10.000 eur.

    Ei sitä aina saa mitä haluais, mutta hyvin me on toimeen tultu.

    [​IMG]

    Kuva-arvoituksen autoista ottaisin tällä kertaa Challengerin, koska se näyttää tossa stancessa ihan muskeliautolta. Täydelliseltä.
     
    Muokattu: 26.3.2021
    Peeaa ja TN tykkäävät tästä.
  9. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    Pakkorako, Challenger tuossa luukissa, peukku!
     
    arskazone tykkää tästä.
  10. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    [​IMG]
     
    esmi, JYR, ilu100 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Pyöreetakalamppuinen barracudacuda kelpais


    [​IMG]
     
    esmi, ilu100 ja TN tykkäävät tästä.
  12. TN

    TN 3rd gear

    Jos ei olis rahasta kiinni, niin molemmat! Mutta Challengeriin oli tyytyminen helmikuussa 2013, mikä on ollut siitä saakka jonkun asteisena ikuisuusprojektina ja sattui just kohilleni ja mikä sattui olemaan budjetilleni sopiva. Challenger haave syttyi muhun vuonna 1989 jolloin sain ajokortin.
     
    arskazone ja 440Mag tykkäävät tästä.
  13. 440Mag

    440Mag Gearhead

    TN ja esmi tykkäävät tästä.
  14. Anza

    Anza Gearhead


    Onko kellään tietoa värikoodista? Joskus yritin huonoin tuloksin googletella. Tais olla saman värinen Chargeri silloin.
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Veikkaan Y9. Dark Gold / Tawny Gold.
     
    Anza tykkää tästä.
  16. ilu100

    ilu100 Gearhead

     
  17. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (AAR-70) Forssa 03.08.2014

    [​IMG]
     
    TN, Peeaa ja esmi tykkäävät tästä.
  18. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (CUD-70) Forssa 03.08.2014

    [​IMG]
     
    Muokattu: 27.3.2021
    TN, Peeaa ja esmi tykkäävät tästä.
  19. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (???-???) Forssa 02.08.2015

    [​IMG]
     
    TN ja esmi tykkäävät tästä.
  20. Mach73

    Mach73 Gearhead

    Tämä kyseinen 72 oli mulla 2006-2007. Kävin hakemassa Kemistä Tampereelle. Muutin Cuda-lookiksi: sierainpelti, pakoputket takaa ym. Sain silti museoleiman 2007. Ikävä tota autoo.. Myin Huittisiin, onko tietoo missä nykyisin?
     

Kerro tästä muillekin!