Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Hiekka-aavikon asukkaiden merkissä onkin näemmä 1971. Ei tosin mainintaa että onko HEMI Cuda tai edes ollenkaan Cuda . Shaker pelti näkyy kyllä olevan.

    [​IMG]
     
    esmi, TN ja malvasto tykkäävät tästä.
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Porvoo tänään kolmas toukokuuta 2021

    [​IMG]
     
    TN, esmi ja Z11 tykkäävät tästä.
  3. Z11

    Z11 Gearhead

    On kyllä erikoisen hieno GC
     
  4. always bb

    always bb Gearhead

    Tuli minuakin vastaan kun porvoossa kävin tänään samma bil
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    esmi, TN, faffeli ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Challenger (CXG-5) Lahti 29.09.2018

    [​IMG]
     
    TN ja esmi tykkäävät tästä.
  7. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (???-???) Lahti 30.09.2017

    [​IMG] [​IMG]
     
    TN, Z11 ja esmi tykkäävät tästä.
  8. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (71CDA) Lahti 30.09.2017

    [​IMG]
     
    TN, Z11 ja Peeaa tykkäävät tästä.
  9. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Challenger (???-???) Haapsalu 16.07.2016

    [​IMG] [​IMG]
     
    TN ja Z11 tykkäävät tästä.
  10. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    HS 10.5-71 Slantti vai sixpäkki Challessa?:cool:
    [​IMG]
     
    malvasto ja -71 MoPar tykkäävät tästä.
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  12. -71 MoPar

    -71 MoPar 3rd gear

    Veikkaan Slantti , perusteluna sanoisin samassa ilmoituksessa Coronetit ilm. V8 . Ja lisäksi virallinen Dodgen maahantuoja Autokeskus Oy ( Aro-Yhtymä Oy Autokeskus) en usko että -70 mallin six-pack oli jo vuodessa tullut myyntiin jollekin piirimyyjälle . Mielenkiinnosta kenen ilmoitus toi on ?
     
  13. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Aro-Yhtymä / D-Autokeskus Konala


    Samassa lehdessä toinen '70, näitähän on näköjään olleet autoliikkeet täynnä :p
    [​IMG]
     
    Muokattu: 10.5.2021
  14. -71 MoPar

    -71 MoPar 3rd gear

    4-linja oli muistaakseni Harri Salo , myynyt aina "jenkkejä" voi olla että on vieläkin samoilla kulmilla .
     
  15. Maqolf

    Maqolf 1st gear

  16. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Veikkaan että kannattaa hieman kysellä myyjältä, ennekuin lähtee ajelemaan. Kilpi vaikuttaa hieman sen näköiseltä, että voipi olla KV...
     
  17. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Kyllähän toi ihan ehta (pikkulohko)Challenger on alustanumeron mukaan.

    JH23G0B
     
  18. TimoN

    TimoN 3rd gear

    Tuosta autosta ei ole tietoa, mutta oma kokemukseni kaupanteosta tuon myyjän kanssa on positiivinen. En ainakaan itse havainnut mitään sellaista, että vikoja olisi yritetty peitellä, vaan päinvastoin hän kyllä kertoi niistä vioista, jotka tiedossa olivat. Ihan ilman, että olisi itse tarvinnut esim. mennä ryömimään auton alle ja todeta, että pakoputki on huono, vaikka näkyvältä osaltaan siisti olikin ja ilman, että olisi jokaista yksityiskohtaa erikseen pitänyt ymmärtää kysyä.

    Uskon, että keskustelemalla saa aika hyvin käsityksen, että kannattaako tarkemmin lähteä tutustumaan.
     
    faffeli ja PeteKoo tykkäävät tästä.
  19. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Ok. Kilpi näyttää vanhalta 60 / 70 luvun kilveltä, ja tarkoittaisi siis sitä että olisi alkuperäinen suomiauto tai melko uutena tullut maahan. Siksi epäilin, kun ei noita niin kauheasti ollut Suomessa 70-luvun alussa o_O
     
  20. -71 MoPar

    -71 MoPar 3rd gear

    Olkoon kilpi musta tai valkopohjainen se ei ratkaise yhtään mitään onko Kv. vai orkkis . Niitä mustapohjaisia kilpiä on saanut myös ja saa yhä jos esim. tuontiauto on rekisteröity v.-72 tai aikaisemmin, niitä voi olla alkujaan suomessa rekisteröidyssä autossa myös vanhemmissa joissa rek.katsastuksessa merkattu lyhyt kilpi .
    Sitten omana mielipiteenä sanon tosta esim. Challesta kuvien mukaan katsoen , niin ihan sama vaikka olis kv, tai tekniikan vaihto auto niin aikalailla sen hinta/laatu on kohdillaan. Jos mietit sen KV- auton niin siinä on yleensä kanta-auton moottori, vaihteisto, taka-akseli etuakselit jarrut ym. pikkusälää ja kori tuontiautosta . Mistä juontaa että se kaikki tekniikkakin on jo moneen kertaan rempattu ja jos vaihdettu hyvään ruosteettomaan koriin , edellyttäin että huolellisesti kaikki tehty voi se kv. olla parempi kuin orkkis. Etenkin big blog orkikset maailmalla jo raadot huimissa hinnoissa, siitä kun entisöit kiinan osilla niin , mikä on käyttäjälle ero orkkiksen ja kv:n , mielestäni paperit.
    Lisäksi sanon en tunne enkä tiedä myyjää mitenkään , sen enempää kuin tuota autoa , mutta kuvien mukaan aika hieno , en muuttaisi kuin B&M sifterin , orkkis tyyppiseen viulukoteloon T-kahvalla.
     

Kerro tästä muillekin!