Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. 440Mag

    440Mag Gearhead

  2. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Downforcee :confused:
    [​IMG]
     
    faffeli ja TN tykkäävät tästä.
  3. BHBS

    BHBS 2nd gear

    440Mag tykkää tästä.
  4. arskazone

    arskazone Gearhead

    JS on R/T, JH ei ole.

    AZ
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Mahdollisesti meni silleesti että -70 Challenger R/T konevalikoimaan ei kuulunut 340. Lähes saman R/T alustan yms sai kyllä ruksaamalla A66 mutta R/T emblem'eitä ei silläkään kuitenkaan saanut.
     
  6. BHBS

    BHBS 2nd gear

    Niin, eiköhän tuon asian luulisi olevan kaikilla tiedossa jotka näiden parissa puuhastelee, paitsi ko. auton kauppiaalla...
     
  7. JML

    JML 1st gear

    Minkä merkkistä/laista takaluukun tiivistettävä herrat on käyttäneet challengereissa? Omassa ilman tiivistettävä luukku istuu nätisti mutta tiivisteen kanssa ei sitten millään. Luukkua väännetty ja säädetty useampi ilta mutta ei istu.
     
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Asiasta mitään tietämättömänä vastaan että Soft Seal.
     
  9. BHBS

    BHBS 2nd gear

    Metron tiivisteestä vastaavia huonoja kokemuksia myös itsellä, Soffseal oli ok, ja viimeksi ostin Ebaystä originaalia vastaavaksi mainostettua, joka oli erinomaista.
     
  10. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Joo, tiedän;)
     
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jatketaanpa keskustelua Tragicomin näkemyksellä aiheesta

    [​IMG]
     
    arskazone tykkää tästä.
  12. arskazone

    arskazone Gearhead

    JH L=383+2 "R/T" 1 of 1.....


    AZ
     
  13. budweiser

    budweiser Gearhead

    Kotimainen rekisteriote ei välttämättä ole absoluuttisen paikkansapitävän informaation lähde, keskiverto katsurit ei ymmärrä näistä tuon taivaallista, jos autossa on maahantuontikatsastuksessa R/T lätkät tai omistaja ilmoittaa jonkin muun teknisen tiedon niin helposti se menee sitten siihen otteeseen sen enempää ihmettelemättä...Helpompaa heidän on tunnistaa nykyajan vehkeiden eroavaisuudet.
    Jämäkkä katsuri sitten taas ottaa selvää jos ei tiedä.
     
  14. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Olen minäkin nähnyt ulkoisesti hienokuntoisen täysin R/T näköisen Challen.
    Vilkaisu ohjaamoon paljasti, että ei ollut aito R/T.
    R/T oli aina rally mittaristolla varustettu, ilmeisesti toisin kuin Cuda, jossa saattoi jopa HEMI -versiossa olla se perusmittaristo?
     
  15. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Maailman ensimmäinen HEMI Cuda

    [​IMG]
     
    TN tykkää tästä.
  16. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Painettuun (tässä tapauksessa printattuun) sanaan on uskominen.

    [​IMG]
     
    MJF tykkää tästä.
  17. budweiser

    budweiser Gearhead

    Onko tuo joku korinvaihto speciaali...?
    Joskus korinvaihtojen historian hämärässähän taisi jossain vaiheessa kelvata kanta-autoksi muös saman valmistajan ”rinnakkaismalli” eli homma oli OK kun vaan liippasi tarpeeksi läheltä...
     
    Muokattu: 18.6.2021
    MJF tykkää tästä.
  18. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Yhdysvalloissahan tuo Dodge Cuda on toteutettu jo aikapäiviä sitten

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Charger / Challenger (ERIK OTS ,Tallinna) Loviisa 17.06.2017

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mit*** Vit*** kysyy epätietoinen Savosta... :D:D
     

Kerro tästä muillekin!