Vihreä kortti venäjälle jostaa ennen sunnuntaita?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja forssu, 20.6.2014.

  1. forssu

    forssu Gearhead

    Tapiolasta sano että Teboil Rajahovi kirjottas, mutta kun ositin niin ei ollu tietoa. Onko muita paikkoja? Konttorit on aika kiinni...
     
  2. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Miulta ei oo koskaan kysytty vihreetä korttii, kun oon itäystävän luona käynyt asioimassa. Hyvähän tuo ois tietty mukana olla.
     
  3. forssu

    forssu Gearhead

    Mistä oot menny yli?
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hyvä olla mukana mutta ei sitä nyt niin tartte jos et lähe mihinkään venäjän kiertoajelulle.


    Voihan sinne lyödä jonkun muun vehkeen kortin naamioksi niin näkevät tullissa että otteen välissä on.


    Ei oo multakaan kun kerran katsottu / 600-700 ylityksen aikana.
     
  5. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    2 vuoteen ei kysyneet, nyt kattoneet tarkasti tiedot kun olen pitänyt tossa otteen välissä
     
  6. B68

    B68 1st gear

    Joo. Taitaa olla aikas iso riski ilman. Jos jotain satuu. Ja vielä semmoinen juttu että siellä vihreessäkortissa lukee jotain että ETA ja eu alueen ulkopuolella sovelletaan kyseisen maan lakia.
    Se tarkottaa että vaikka on kasko vakuutus. ei korvaa kuin jotain 2000 Euroo esine ja 3000 euroo henkilö vahinkoja(lopusta voi joutua henkilökohtaiseen vastuuseen) jos ei ole esim. IF:illä ja vielä vähintään hirvi palo ym. vakuutus. Kannattaa kysyä omalta yhtiöltä.
    Minä luulin aikaisemmin että kaikki korvataan, eipä olukkaan niin.
    Olis hienoo jos jyräis jonkun lapsen tai vaikka mesen ja suomipoika todetaan syylliseksi, eiku kaiva kuvetta.
     
  7. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Mie oon hurruutellu Niiralasta ylitte.

    Paljon on muute Lahesta matkaa rajalle?
     

Kerro tästä muillekin!