Vinkkejä penkkien verhoiluun

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Rikuheikkinen, 25.2.2009.

  1. Rikuheikkinen

    Rikuheikkinen 1st gear

    elikkäs on sen niminen ongelma kuin valiantin '69 etupenkin verhoilu... etupenkki on järkyttävässä kunnossa ja pitäisi verhoilla kokonaan uusiksi.. onko kellään mitään hyvää vinkkiä kuinka toimia ? rahaakaan ei paljoa ole ylimääräistä joten verhoomoon ei ole varaa viedä.. :(
     
  2. ht64

    ht64 3rd gear

    Mä tilasin -63 valtteriin penkinpäälliset tuolta Wälly oy:stä.
    Niillä oli kaavat valmiina ja materiaalinkin sai päättää itse :D

    Hintaa noille tuli muistaakseni karvan alle pari sataa euroa.

    http://www.wally.fi/
     
  3. Rikuheikkinen

    Rikuheikkinen 1st gear

    Kiitos , täytyypä käydä katsomassa :)
     
  4. Rikuheikkinen

    Rikuheikkinen 1st gear

    kysäsin sieltä niin ne tarjos mulle 115e etupenkin päällinen (keinonahkaa) ei paha , ei paha 8)
     
  5. ht64

    ht64 3rd gear

    Kuullostaa ihan kohtuulliselta.
    Noi mun päälliset ainakin sopis paikalleen kuin nenä päähän ja on kestäneet käyttöäkin hyvin :D
     
  6. Make.S

    Make.S Gearhead

    Wälly oy, aivan loistava pulju. Tilasin maanantaina kupluun takapenkinpäälliset, tuli mh:lla keskiviikkona, hyvä työjälki, ja hinta kaikkineen kuluineen 83€. :D
     

Kerro tästä muillekin!