Vinkkejä th700 rakenteluun?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja smuige, 30.5.2010.

  1. smuige

    smuige Gearhead

    Eipä ehtinyt montaa sataa kilometriä ennen kuin loota porsi. Puuttuu 2 ja 4 vaihde, pantavika? Laatikko on vm. 85 kutoskoneisesta vanista peräisin, mitään tietoa kunnosta ei ollut, kokeilumielessä laitoin paikalle. Koneena viritetty 350 tehoa alle 300hv. Tarkoituksena olisi laittaa toinen laatikko alle ja ruveta tätä rakentelemaan sillä aikaa, tota toista en rupea rakentelemaan koska on vm.84 27boorinen. Itse olisi tarkoitus perehtyä tuohon laatikkoon ihan mielenkiinnon ja persaukisuuden vuoksi.
    Laatikossa on nyt B&M transpak 70235 shiftkit ja 70237 kickdown kit sekä syvä öljypohja. Turbiini on JN tradingin korkeammalla stallilla ja uudella kytkinlevyllä.
    Tiedän että toi ei ole vuosimalliltaan mahdollisimman hyvä lähtökohta mutta sillä periaatteella mennän että tehdään siitä mahdollisimman hyvä. Joten oisko asiantuntioilla ehdotuksia mitä tuohon pystyy ja kannattaa tehdä että kestäisi luotettavasti sen 300hv?
     
  2. Turnn

    Turnn Gearhead

Kerro tästä muillekin!