virinokka 302 efiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ganada, 26.12.2006.

  1. ganada

    ganada Gearhead

    mistä ja minkälainen virinokka kannattaa laittaa 302 efi koneeseen (-86 vani). tarkoitus olisi tehdä semmoinen mieto viritys.
     
  2. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    http://www.fordfuelinjection.com/

    Toi kertonee perusteita? Itsellä on kanssa samanlainen kone mennyt 50-luvun autoon, mutta ei käy vielä. Omani on vielä vakio kun meinasin ensin kokeilla sitä ihan tommosena. Tietokone kait vähän rajoittaa tota virittely. Tai jos meinaa virittää niin kannattaa ilmeisesti siirtyä läppärill ohjelmoitavaan megaruuttaa jo ihan sen edullisuuden takia. Tälleen meinasin itse tehdä jahka tulee virittämisen aika :odroll:
     
  3. Hectori

    Hectori 1st gear

    onko toi 8-piste ruutta? oletan niin. mieto esimerkiksi ford racingin tai edelbrockin nokka, ja pitäis karttojenkin pysyä vielä paikoillaan. nokan valmistaja ei hirveän olennainen asia kumminkaan ole. mieto nokka.

    .050 nostolla jotain 220 luokkaa kun on, niin varmaan kohtuu passeli. jyrkemmille nokille melkein sitten ohjelmoitavaa ruuttaa, en tiedä kuinka pitkälle kartat riittää vakio boksilla.
     
  4. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Ju miedon nokan pitäis vielä mennä ton sivustonkin mukaan. Mulla on ainakin 8-piste ruisku tai siis sitä EFI Fordilla tarkoittaa. Omat virittelyt on vielä jäänyt siihen että 9" perään on tullut lukko ja 4.56:1 välitys :odroll: No onneksi AOD:n ylivaihde tiputtaa sen 3.04:1:ksi. Sen enempää painava auto rättirenkailla ei taida tarvitakkaan kun tulee jo nyt pito ongelmia luulen minä...
     

Kerro tästä muillekin!