Viskolukko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Iiro, 29.3.2021.

  1. Iiro

    Iiro Gearhead

    Kannattaako viskolukolliseen perään sekaantua? Siis käytettyyn sellaiseen. Onko niistä mihinkään, vai meneekö vain hermo, aika ja rahat?
     
  2. Missä tämmöinen on?
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Viskot toimii ihan hyvin. Esim VW käytti niitä Syncroissa -84 ja 97 tai 98 saakka.
    Visko kestää noin 400-500 hp vakiona, sit pitää vaihdella tymäkempiä silikooni nesteitä sisään.
     
  4. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Mönkijäs ainakin:oops:
     
  5. Iiro

    Iiro Gearhead

    Erillisjousitettuun "edullista" perää mietin ja bemareissa noita taitaa ainakin olla....

    Ja kiitos tuosta 400 - 500hp tiedosta, jos noihin tehoihin pääsisikin...
     
  6. Tuskin se lukko on se ongelma. Se muu perän mitoistus on ratkaivaisempaa. Vanhoissa Bemareissa oli muistaakseni ainakin 188 mm ja 210 mm perää riippuen käyttötarkoituksesta.
     

Kerro tästä muillekin!