Vito vai Transporter

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Jordan, 3.3.2012.

  1. Toke

    Toke Gearhead

    "siihen loppui kiire kun mä mersun hommasin" :lol:

    Mut tämä on paree merssukappale

    http://www.youtube.com/watch?v=p-7_mE3Ybqw&feature=related
     
  2. kuutio

    kuutio Gearhead

    Noista kahdesta ehottomasti portteri

    se vähä kokemus etuvetovitosta ei tod vakuuttanut

    kaverilla oli 115cdi ja tuli veho tutuksi

    tosiaan katellaan vaikka saman ikästen ruostumista...

    mun korvaan portteri selvästi hiljasempi, tietty ohan rengastuksellakin iso merkitys

    näissä T5 porttereissa ilmeisesti siinä 2.5 koneessa ollu enempi ylimäärästä murhetta kun 1.9
    vaikka tietysti muuten kivempi
     
  3. v-8ama

    v-8ama 3rd gear

    -06 2,5 TDI Porteriin tuli 165 tkm 6 vuodessa vailla ongelmia.
    Vaikka voimaa löytyy niin kulutus on kohtuullinen, meni maantiellä 6:lla alkaviin lukemiin kevyellä kuormalla, sekalaisessa hiukan yli 8 l/100km.
    131 hv moottori ohjelmoitiin (Rica) 160 hp/400Nm tehdstskuun jälkeen niin keskikulutus tippui n. 0,8L/100km vaikka voimaa tuli ihan reippaasti lisää...

    Ainuut "viat" oli kerran mennyt laturin kumikytkin n. 140 tkm:n kohdalla ja hiukan myöhemmin takapyörän laakeri.

    Käyttöominaisuuksista senverran että etuvetoisen etenemiskyky talvella on surkea uusillakin nastarenkailla, muutoin ei oo valittamista.

    Matka jatkuu uudella samanmerkkisellä 4motionilla :D
     
  4. Jordan

    Jordan Gearhead

    Toi vito tossa linkissä on entinen kotkalainen vehjes. Ihan siisti peli. Ton tilalle erääseen yritykseen tuli kylläkin Duramaksi :lol:

    Ja sehän on fakta että vitot ruostuu ja portterit on kalliita. Mut ite en lähtis tollasta etuvetovitoa haukkumaan, muuta kun on liika pieni paksi. Muuten olin ainakin omaani erittäin tyytyväinen.

    Nyt kuitenkin lautalla takasin päin tulossa, ruumassa emännän kartanovolvo ja Transitti.

    Olisko kellään tietoa et kai saan länsisatamasta siirtotarrat, tossa kun noin sattumalta ei o minkäänlaisia kilpiä kiinni ja matkaa kuitenkin satamasta kotiin tollaset 150km ni ei oikein ilmankaan kilpiä uskalla :soosoo:
     
  5. jyke

    jyke 1st gear

    Mää koeajoin kerran ransiittia 10 metriä. Se oli kyllä tosi hyvä ajaa eikä ollut vian vikaa.
     
  6. Damned

    Damned Gearhead

    Yleensä ne rupee renaamaan vasta siinä 15-17 metrin paikkeilla, ja 20 metriä ajettuun on jo vaihdettu kaikki kertaalleen. Mutta jos sitä ennen ehtii hukkaamaan niin huoleton peli.
     
  7. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Vitot ihan hyviä ajolleen ja tekniikka toimii. Takaveto vitot on suht heikkoja liikkumaan liukkailla ( perä köykänen) ja luistonesto tökkii reippahasti, vallan ei sitäkään saa kytkettyä pois.
    Sähkövikoja noissa on, mutta niistäkin selviää...

    Etuveto malleissa ruostevaurioita mutta lähinnä se riippuu omistajan viihteliäisyydestä pitää autostaan huolta....
    ps.suuttimet kannattaa heti vaihtaa kun rupee tsupsutteleen, pääsee hieman helpommalla/halvemmalla. (siis etuveto malleissa)
     

Kerro tästä muillekin!