Vm86 Buick electra 307 suuri kulutus ja menohaluttomuus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Phyysti, 17.7.2017.

Tags:
  1. Phyysti

    Phyysti 1st gear

    Elikkäs nyt tässä jo hetken pähkäilly buikissa olevaa vikaa. Eli vetää kakkua ihan perkeleesti ja on todella vetoveks.
    Ja tänään kotoa lähdössä losautin buikin käyntiin niin rupes tupruttamaan mustaa kuin dieseli.

    Tulpat ja jakaja on vaihdettu ja myös imarin ja kaasarin välinen liiviste.
     
  2. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Olisiko jako hypännyt.
     
  3. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Onko vikaantunut ykskaks vaiko aina ollut juoppo ja vetoveks?
    Kannattais ainakin tarkistaa käykö kaikilla pytyillä infrapunalämpömittarilla pakokanavan kohdilta, onko samanmoisia lukemia joka pytyn kohdalla.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Entäs se kaasarin yksi sähköjohto? Mitälir säätikään en muista. Mulla irtos se ja kulutus oli 30litr satkulla.


    Eli jos yhen äkkiä tullu niin tsekkaa letkut ja johot.
     
  5. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    Rokkiorkesterin pohjalevy halki.
    Saa soppaa ja pysyy käynnissä vaikka vääntää seos ruuvit kiinni.
    Katti tukossa
    Ei sillo mee mihkään ja ruoka maittaa.
     
  6. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    musta savu tulee liiasta bensasta,kaasarin neula kusee tai alapuolen tulppaukset sökö,eli kaasari pois ,alaosa pois ja näkyykin tulppaukset.
     
    Ana67 tykkää tästä.
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Ryyppy makaa päällä? Tulvii, koho/neulaventtiili?
     
  8. Phyysti

    Phyysti 1st gear

    Nonii joo jäänyt vähä vastailematta.
    Mutta niin on ollut jo pidemmän aikaan tosi vetoveks. Lähtee kyllä nätisti käymää ja käykin ihan ok mutta kuulostaa että käy hitusen korkeita kierroksia. Paikoiltaan kun lähtee kiihyttämään niin on jotenki tosi vaivalloisen tuntusta menoa. Joskus taas tuntuu että toimisi pirun hienosti. vikavalo syttyi ennen sillointällöin kun ajeli tasakaasulla pidemmän matkan, ja sammui taas seuraavalla käynistyksellä. Mutta nyt on palanut koko ajan.
    Ja nyt käy sillontällöin korkeita kieroksia ja sitten tas todella matalalla. :
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kun on tota ikää autolle tullu, niin pitäsköhän käydä ihan kaikki läpi? Kaasari, egr vena, johtoliitokset, anturit, alipaineletkut ja sellaset.
     
  10. juha745

    juha745 Gearhead

    Mun '84 LeSabrelle alkanu kanssa bensa kelpaamaan liiankin hyvin, ja lämpösenä kierrokset P:llä ja N:llä ainaki turhan korkeet. Imuvuotoa epäilen, täytyy vaihtaa imarin tiiviste. Ja kyllä noi kaikki alipaine- yms letkutkin on parhaat päivänsä jo nähny. Saa nähdä kuinka käy...
     
  11. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Aloita niistä letkuista ja muista.....;)....ennenkuin alat imusarjan tiivisteitä vaihtamaan. Imuvuotojen etsimiseen on täälläkin vinkkejä vaikka kuinka ja paljon.
     

Kerro tästä muillekin!