Vojagerin kytkinvaijeri...?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja piiparinen, 28.9.2015.

  1. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Miten säädtään manuaalilaatikkoisen voyagerin 2.4 (2001) kytkinvaijeri? Pelkkä vaijerimalli,missä on joku säätöjuttu polkimenpäässä..? Ei ole hydraulimalli,vaan ihan vaijerivetoinen.
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Mun nähdäkseni siellä ei oo säätöä!! Laitan sulle liitetiedoston, kun laitat mulle sun e-mail-osoitteen...
     
  3. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Yv.------>
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    And YV.-------->>>
     
  5. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Ei tullut mitään ?
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    :eek: :eek: No lähetin sun e-mail -osoitteeseen liitetiedoston, on se multa lähtenyt ja ei ole tullut bumerangina takaisin...

    Jos ei tule, niin laitan kirjeenä!! Kyllä se sulle saadaan... Mutta sitten tarviin jo muun osoitteen kuin e-mail -osoitteen...
     
  7. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Oli mennyt roskapostipuolelle,hyvät kuvat jne.Kiitos.
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Noniin, siellähän se sitten...

    Miltäs näyttää, onks siellä sun mielestä säätöä?? Mun mielestä ei oo...
     
  9. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Näissä on jonkinlainen automaattisäätö tulipellin läpiviennin kohdalla.Kiristyy esim.kun nykäisee reilusti kuoresta.

    Chryslerin hinta suomessa em. vaijerille 186,17€.....

    Ebaystä http://www.ebay.co.uk/itm/KUPPLUNGSSEIL ... SwA4dWMcde

    Todennäköisesti vaijeri on kultaa.
     

Kerro tästä muillekin!