Volga

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja olympia60, 29.5.2004.

  1. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

  2. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead


    onkohan tuo sama joka oli mulla ja ny romuarnoldilla :eek: rekkari näyttäis tutulta :D
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Vaikea sanoa Tuo lähti kiertoon -81 ja tilalle tuli Buick Skylark, joka ei vaunun vedosaa pärjännyt lähellekään Volgalle.

    Tuon Volgan historiaan muuten kuuluu kytkimen hajoaminen Saksassa. Lähimmät osat olisi ollut Itä-Berliinissä, mutta nopeammin sen sai kuntoon, kun vakuutusyhtiö hinasi sekä Volgan että asuntovaunun Järvenpäähän ja antoi meille vuokra-auton paluumatkalle. Vaunukin tuli hinurilla, koska vuokraamolta ei löytynyt koukullista autoa.

    Vakuutusyhtiön päätöstä odotettiin pikkukylässä, huoltoaseman ja gasthausin pihassa ja sinä iltana ei kalja maksanut baarissa mitään. Kyläläiset tulivat ihmettelemään ulkomaan eöäviä ja kyselemään, mikä autossa vikana. Aina kun vastasi kuplumg ist kaputt, lyötiin kouraan tuoppi. :rotfl:
     
  5. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

  6. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    :wink:
     
  7. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    :wink:
     
  8. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    [​IMG] klikkaa niin näet kokonaisena

    moblan juttu sori kun puh kameralla kopioin mut laatu on huono kuten myös hämeen yhteistyössä josta tuo alunperin oli...
     
  9. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

  10. onre

    onre 3rd gear

    24-mallissahan ei lämppärin hanaa pääse säätämään sisältä, voit vain luukkuja avaamalla ja sulkemalla ohjata ilmaa kennolta sisälle. Systeemi vuotaa aina sen verran että jos hana on kesäkeleillä auki, sisällä tarkenee vielä paremmin kuin ulkona.

    Toi on vissiin 31105-mallin kojelauta. Todella pitkään jatkoivat 24-pohjaisten mallien elinkaarta, lopulta se oli viimeinen GAZ-tehtaan valmistama henkilöauto vaikka välissä oli tehty Chrysler-pohjaista Siberiä ja huomattavasti modernimpaa 3111-mallia.
     

Kerro tästä muillekin!