Volkswagen LT

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Reeds, 10.8.2008.

  1. Reeds

    Reeds Gearhead

    Käynyt mielessä merkin vaihto ja pakuni vaihtaminen LT-Volkkariin,siihen -80 luvulla tehtyyn,jossa on 2.4 diesel,turbolla tai ilman.Olen katsellut sitä Doppelkabine -mallia,joka on rekisteröity seitsemälle.Mitkä ovat ko. auton ns. heikot kohdat jotka olisi hyvä tietää ennen kuin latoo rahoja myyjän kouraan?
     
  2. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Jotkut sanovat, että kone? Turbo polttaa väitetysti kansipaffeja yms. Tiedä sitten onko tuossa perää? Oma kokemus tuosta 2,4 koneesta on vain ahtamattomana 240 vollen pellin alla. (offtopic; Hyvä peli, vaan ei tykännyt Venäjästä, startti lopetti toimintansa aina ivanin puolelle matkatessa ja jouduttiin aina työntämään käyntiin. Vika korjautui aina mystisesti rajan tällä puolen.)

    Ahtamattomana siis voi lie olla kestävämpi, mutta lie ei ole raketti LT:n kopassa. Nuo ovat jo ikäautoja, joten luultavasti tärkeintä on yksilön yleinen kunto?
     
  3. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Mä oon rullannu tuolla omalla Turbo-Lättärilläni jo viimesyksystä n: 60tkm. Hetikärkeen siihen tehtiin jakopään huolto (hihna+vesipumppu). Öljyvuodon kanssa tappelin pitkään, kunnes se rauhottu öljynpaineanturin ja venttiilikopan tilkkimisellä.

    Ei vie vettä eikä öljyä. Sisällähän on kyllä aika iso meteli, mut toistaseks oon sekaan sopinu. Mätiähän nuo on ku helevetti, mut pikkuhiljaa, kun ajojen ohessa aina hitsaa lapun sinne, toisen tänne, nin ei kastu sisällä.

    Mun Lättäri on mallia -93

    ps. tuulilasit niistä on järestään halki, mut sen ei saa antaa hämätä. Uus lasi maksaa ainoostaan 117e ja kun se on tiivistelasi, niin vaihto käy helposti iteltäkin.
     
  4. mke77

    mke77 Gearhead

    mul olis tommonen piccari doppeli(paku)....tosin 3+3 :-? ...ferrarin pilkillä ??

    mitäs tarjoot
     
  5. Reeds

    Reeds Gearhead

    Minkä mittainen se lava on sen hytin takana? Toisissa olen nähnyt lavakatteen,minkä hintainen lienee romiksella.Doppelihytin takapenkit on tietysti ne 90 asteen kulmalla olevat puupölkyt... Onko se turboton peruskone ihan voimaton viemään koppaa eteenpäin?
     
  6. mke77

    mke77 Gearhead

    ei se nyt ihan voimaton ole.....kyl se mersun 2.0/2.5:sen pesee!! tosin mootorin luonne on täysin eri!!

    kyl noihin lt:hin on jo saatavana kohtuu halvallakin turpon pakosarjoja (ja ruikku pumppuja) jos haluu ruutia....tuohon kun lisää viel kuulerin ni luonne muutuu ihan täysin!! ite en ole (jaksanut)viittiny vaivautuu...

    mul on lava alkuperäinen rautalaitanen ja oiskos ollu 3m:riä?? leveyttä on 220

    tuossa toi minun kapistus:[​IMG]

    :rotfl:
     
  7. FNB tuning

    FNB tuning 1st gear

    Eikö kaikissa pakuissa oo täällä etelässä tuulilasi halki?
     

Kerro tästä muillekin!