Volvo 244, ideoita?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Capri26i, 1.10.2003.

  1. 454SS

    454SS 3rd gear

    16" tai 17" mustat peltivanteet, alustaa matalammaksi, joku kulahtaneen olonen väri (puolikiiltävä)ja kasikone tai sitte lepakko putkeen.
     
  2. Pecan

    Pecan Gearhead

  3. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Voimakeula sun pitää siihen hommata..tuo vanhan mallin on lievästi sanottuna kauhea..kokopunaset takavalot..:wink:
     
  4. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Mikähän se voimakeula mahtaa olla :???:

    konetta ei viitsi alkaa vaihtamaan, piristää ehkä vähän, mutta päälisin puolin vois jotain kikkailla. äkkiä nyt, ens viikolla maalataan :smile:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    hopeanharmaa ralliruutu kuvio auton yli tai "vauhdikkaasti" takakylkeen :-o?
     
  6. -TH-

    -TH- Gearhead

    mulla olisi tuollasia volleja 2 kpl, tosin ne on 242-mallia, mutta esim. maskit ja jotkut muut pisteosat on samoja. toista vollee on jo riisuttu jäärataa varten, joten jos jäällä tarpeettomia osia tarviat niin halvalla löytyy. mm.takavaloja,kojelautoja,turvavöitä ym.

    soita 050-3270450
     
  7. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Voima keula on sellainen pystysuorassa oleva etumaski ja pellissä kohouma siihen..vähän vaikee selittää mutta selviää jos käyt kikkaileen http://www.volvolandia.com
     
  8. Camaro-girl

    Camaro-girl 1st gear

    Älä ainakaan tee mitään ulkoisia muutoksia nykyisen (euro)tuning-hengessä, koska mua sattuu sydämestä, jos mä näen sen sun autos sellaisena.

    Mulle Volvon 244 on erityisen paljon sydäntä lähellä (oma sellainen, vanhempi kuin sun, löytyy autotallin kätköistä).

    Paras vaihtoehto on, kun puunaat sen sädehtiväksi ja lisäät takalasin ritilän.
     
  9. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Ei siihen mitää tuuninkia tottatotisesti ole tulossa! Nyt alkuun se saa pysyä vakion näköisenä madallussarjaa lukuunottamatta.

    Tähän väliin kiitokset kaikista vinkeistä ja kommenteista!
     
  10. Hiekkamonttu ja polttopullo!!!!!!!!!!
     
  11. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Nii sulle tehdään noin, tottakai, sehän on selvää ollu jo pitkään, mutta mitäs tälle autolle tehtäis?
     
  12. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    vai liekki maalausta tarjolla ...eihän ny hiekkamontussa semmosia maalailla:D...
    mutta asiaan ei muuta kuin.. listat ja merkit pois ,madallus sarjaa ja isompaa pelti vannetta..ja päälle komia maali tai pidä auto alkuperäisenä ja siistinä..
     
  13. Tervetuloa capri261ioop382792393203r097yr27r2fy0eyffy7 blaa blaa niin leikitään yhdessä volvolla.
     
  14. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    :lol: :lol:
     
  15. Camaro-girl

    Camaro-girl 1st gear

    Tuli tuossa vain mieleen, kun Volvosi kuvia katselin... Nelipistevalot olis muuten aika räleet. Omassa on sellaset ja kyllä se vähän parantaa sitä perheauto-lookkia.
     
  16. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    En ainakaan niitä neliskanttisia nelipistevaloja laita. Mun mielestä ne on vielä hirveemmät kuin nää nykyset..
     
  17. Capri26i

    Capri26i 1st gear

Kerro tästä muillekin!